امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

سپاه گچساران ۵۰۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کرد

گچساران - ابتکارآنلاین: فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: ۵۰۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از اوایل سال جاری تاکنون به متقاضیان واجد شرایط در این شهرستان پرداخت شده است.
کد خبر: 15186
زمان انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵ بعد از ظهر -
190 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – سرهنگ ناصر صالحی افزود: در این زمینه بیش از ۲۵۶ نفر تسهیلات اشتغالزایی دریافت کردند.

وی اظهار کرد: سقف این وام‌ها از ۷۰۰ میلیون ریال تا یک میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

صالحی تصریح کرد: این تسهیلات در بخش‌های مختلف از جمله خیاطی، قالی بافی، گلدوزی، تولید عسل، پرورش دام و طیور، دامداری، طرح پرورش قارچ و گیاهان دارویی و کشاورزی پرداخت شده‌ است.

وی ابراز کرد: امسال بیش از ۹۰۰ بسته معیشتی در مناطق محروم و کم برخوردار این شهرستان از سوی سپاه ناحیه گچساران توزیع شد.

صالحی ارزش ریالی هر بسته را ۱۰ میلیون ریال اعلام کرد و تصریح کرد: این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه، شکر و حبوبات است.

وی اظهار کرد: ۲۱ هزار و ۹۸۵ بسته معیشتی شامل مواد غذایی در قالب کمک های مومنانه در این شهرستان تاکنون بین نیازمندان توزیع شده است.

صالحی بیان کرد: این میزان کمک های مومنانه در قالب ۲۳ مرحله بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی گفت: همچنین در سال گذشته ۲۵۰ بسته لوازم التحریر به ارزش یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال شامل کیف، دفتر، قلم، مداد رنگی و جامدادی بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

صالحی براز کرد: ۱۵ قلم کیت آزمایشگاهی به ارزش یک میلیارد ریال به مدارس و توزیع ۶۰ بسته آموزشی، ورزشی و فرهنگی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بین مدارس کم برخوردار شهری و روستایی گچساران توزیع شد.

وی با بیان اینکه رزمایش کمک های مومنانه در گچساران همچنان ادامه دارد گفت: امید است توزیع بسته های حمایتی بتواند گامی گرهگشا برای کاهش مشکلات معیشتی نیازمندان باشد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *