امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تهران قابلیت قهرمان‌سازی ورزشی برای کشور را دارد

ری - ابتکارآنلاین: استاندار تهران بابیان اینکه تهران قابلیت قهرمان سازی برای کشور را دارد، گفت: بخش بزرگی از موفقیت‌های ورزشی در استان و به خصوص پایتخت شاهد هستیم.
کد خبر: 15206
زمان انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ قبل از ظهر -
39 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – علیرضا فخاری شامگاه پنجشنبه در مراسم برگزاری اولین دوره رقابت های کشتی پهلوانی استان تهران خاطرنشان کرد: برای ترغیب و تشویق ورزشکاران نیازمند مکان های جدیدی هستیم که با همکاری اداره کل ورزش استان در دستور کار قرار گرفته است که در شرق تهران و جنوب غرب تهران برای مجتمع های ورزشی برنامه هایی صورت می‌گیرد.

وی افزود: جای خوشحالی است که این ورزش اصیل، باستانی و ماندگار ایرانی در حال احیا شدن است و بنده تلاش خود را برای این ورزش ماندگار می‌کنم.

این مسئول اظهار داشت: تهران به لحاظ جمعیت نیازمند سالم سازی محیط زندگی است، با توجه به آلایندگی های محیطی، ترافیک و مشکلات توأم با زندگی مردم، نیازمندی های ورزش بیشتر است و نیازمند برنامه های کلان هستیم.

استاندار تهران تصریح کرد: در حوزه ورزش ترغیب و تشویق قهرمانان برای تصدی گری اداره مراکز ورزشی لحاظ شده تا در قالب ماده ۸۸ به آن ها واگذار شود و بتوانند پشتوانه های اجتماعی فراهم کنند و از این مسیر با اعتمادسازی که به وجود می آورند سرمایه اجتماعی را افزایش و از مسیر هدایت جوانان استعدادهای نو که در ورزش هست را توسعه دهند.

فخاری در مورد حوزه مسکن اضافه کرد: در اطراف تهران با بارگزاری برای ۵۰۰هزار نفر برنامه ریزی شده و حدود ۲۵۰ هزار نفر در مرحله اجرای کار است و امیدواریم تا پایان برنامه نیازمندی های مردم را تأمین کنیم.

اولین دوره رقابت های کشتی پهلوانی در استان تهران با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران و جوانان علاقه‌مند به این ورزش برگزار شد.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *