امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاحیه ششمین نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی کودکان و نوجوانان در نگارخانه هنر اسلامشهر

اسلامشهر - ابتکارآنلاین: ششمین نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی کودکان و نوجوانان موسسه به همت انجمن هنرهای تجسمی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون بسیج هنرمندان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر نهم آذر 1402 در نگارخانه هنر افتتاح شد.
کد خبر: 15251
زمان انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ بعد از ظهر -
96 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – این مراسم با حضور طاهر طاهری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید جلیل قاسمی مسئول کانون بسیج هنرمندان و انجمن خوشنویسان اسلامشهر و جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برگزار شد.

در ابتدای مراسم طاهر طاهری ضمن خیرمقدم و تقدیر و تشکر از مسئولان برگزاری این نمایشگاه، گفت: برگزاری نمایشگاه های هنری یک حرکت لازم و ضروری برای تقویت انگیزه هنرمندان است و این کار سبب افزایش اعتماد به نفس و بالا بردن عزت نفس کودکان و نوجوانان می شود.

وی با اشاره به اینکه هنر زبان گویا و راحت برای انتقال مفاهیم است خاطرنشان کرد: برای شیوع فرهنگ در یک جامعه از قالب‌های مختلفی استفاده می‌شود که یکی از این قالب‌ها هنر است که می توان در راستای انتقال مفاهیم فرهنگی و اعتقادی نسلی برای نسل دیگر استفاده کرد.

گفتنی است که در این نمایشگاه تعداد ۸۳ اثر طراحی و نقاشی از ۵۴ هنرجو با تکنیک های سیاه قلم و رنگ روغن مداد رنگی در اندازه های مختلف با موضوع آزاد در معرض دید عموم و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

این نمایشگاه از ۹ تا ۱۶ آذر ۱۴۰۲ از ساعت ۸ تا ۱۴ در نگارخانه هنر به نشانی اسلامشهر، انتهای خیابان شهید نواب صفوی، کوچه شهید رسول مرتضوی برپا و پذیرای عموم علاقه مندان و دوستداران هنر است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *