امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تامین زیرساخت منطقه ویژه اقتصادی خراسان شمالی در ۴۹ هکتار    

خراسان شمالی - ابتکارآنلاین: معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی از تامین زیرساخت منطقه ویژه اقتصادی در ۴۹ هکتار زمین خبر داد.
کد خبر: 15314
زمان انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰ بعد از ظهر -
80 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – مصطفی عبدی با اشاره به اینکه مساحت کل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ۴۹ هکتار است، اظهار کرد: ایجاد زیرساخت‌‎های آب، برق، گاز، آسفالت و … در این مساحت انجام و واگذاری زمین نیز اجرایی شده است.

وی گفت: تاکنون ۲۲ قرارداد برای ایجاد واحدهای تولیدی در این منطقه بسته شده که از این تعداد، دو واحد به بهره‌برداری رسیده و حدود هشت واحد نیز در حال ساخت است. بقیه سرمایه‌گذاران به دنبال گرفتن پروانه احداث برای شروع عملیاتی ساختمانی‌اند.

عبدی ادامه داد: در فاز نخست منطقه ویژه اقتصادی باید ساختمانی اداری احداث شود. از این ساختمان‌ها در فاز بعدی استفاده می‌شود، اما ساخت آن بسیار هزینه‌بر است و اعتبار لازم برای ساخت آن در حال حاضر وجود ندارد. برای احداث ساختمان اداری در منطقه ویژه اقتصادی دست کم ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است. ساختمان‌هایی به‌صورت موقت در آنجا احداث شده است که کارهای اداری انجام می‌شود.

معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی افزود: ساخت فاز دوم منطقه ویژه با بازگشایی معابر در ۲۰۰ هکتار انجام و پیمانکار برای این کار گرفته شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *