امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

انبار غذای حیوانات خانگی قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در جاجرود کشف شد

پردیس - ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: انبار دپوی غذای حیوانات خانگی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در جاجرود کشف و توقیف شد.
کد خبر: 15343
زمان انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵ بعد از ظهر -
29 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرهنگ مراد صارمی در تشریح این خبر به خبرنگاران گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در ادامه برنامه‌ها و طرح‌های مقابله با قاچاقچیان کالا با رصد هوشمندانه از دپوی غذای حیوانات خانگی در انباری در جاجرود مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی انبار مورد نظر طی هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این انبار تعداد ۱۱۵ کارتون انواع کنسرو و غذای حیوانات خانگی سگ، گربه که همگی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز مثبت گمرکی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس توضیح داد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کردند تصریح کرد: در این رابطه محل مورد نظر پلمپ و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانون به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ صارمی به شهروندان توصیه کرد: این گونه طرح‌ها و اقدامات پلیسی در دستور کار این پلیس قرار دارد و با کسانی که در زمینه قاچاق کالا فعالیت می‌کنند برخورد قاطعانه خواهد شد و افراد سودجو به دست قانون سپرده می‌شوند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *