امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری انتخابات شفاف از مهمترین ارکان مقبولیت نظام است

بهارستان - ابتکارآنلاین: فرماندار شهرستان بهارستان به الزامات اقتدار نظام در عرصه های بین‌المللی و داخلی اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین ارکان مقبولیت و بالندگی یک نظام حکومتی در برگزاری انتخاباتی شفاف، بی‌شائبه و با مشارکت حداکثری مردم است.
کد خبر: 15339
زمان انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ بعد از ظهر -
19 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – عبدالله نوحی روز سه شنبه در جلسه توجیهی و آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب أخذ رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان بهارستان افزود: و از همه عوامل دخیل در برگزاری انتخابات می خواهیم با نهایت صداقت، امانت داری، بی طرفی، دقت و حساسیت در حفظ و حراست از آرای مردم که در حقیقت امانت مردم و آبروی نظام و مردم است به انجام این وظیفه و تکلیف اهتمام ورزند.

وی از نمایندگان فرماندار خواست تا با بازخوانی و مرور قوانین و مقررات به وظایف و تکالیف خود در روز اخذ رأی اشرافیت کامل داشته و اگر ابهامی در این خصوص وجود دارد نسبت به رفع آن اقدام نمایند تا با مشکل و وقفه ای در روند رأی گیری مواجه نشویم.

فرماندار بهارستان به ویژگی‌ها و ملاک های انتخاب نمایندگان فرماندار از جمله قدرت مدیریت، مدیریت بحران، کاردانی، تدبیر، صداقت و امانت داری اشاره و خاطرنشان کرد: شما به عنوان نمایندگان فرماندار و در واقع نمایندگان دولت در پای صندوق های رأی حضور دارید و از همین رو از یکا یک شما انتظار می رود با اتکا به قدرت تدبیر، کاردانی، مدیریت، مدیریت بحران، امانت داری، صداقت و با برگزاری انتخاباتی پر شور و به دور از تمامی تنش‌ها و شائبه‌ها، با مشارکت مردم حماسه سیاسی دیگری را در سطح شهرستان رقم بزنید.

نوحی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، یادآور شد: باوجود جنایات دیوانه وار و وحشیانه که ناشی از استیصال و شکست آنها در عملیات طوفان الاقصی است، همانطور که در آتش بس موقت نیز مشخص شد، غزه پیروز نهایی این نبرد است و این رژیم مجبور به پذیرش شروط مقاومت خواهد شد.

نخستین جلسه توجیهی برای تعدادی از نمایندگان فرماندار در شعب أخذ رای با حضور عبداله نوحی فرماندار، شریفی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و تعدادی از اعضای هیئت اجرایی در سالن جلسات فرمانداری بهارستان برگزار شد.

شهرستانهای بهارستان و رباط کریم یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ١١ اسفند در سراسر کشور برگزار می شود.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *