امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

از توقیف خودروی حامل هروئین در شهریار  

شهریار - ابتکارآنلاین: جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: یک خودرو حامل هشت کیلوگرم هروئین در جاده فرارت وحیدیه شهریار توقیف و سه نفر در این رابطه دستگیر شدند.
کد خبر: 15362
زمان انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ بعد از ظهر -
26 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سردار مهدی کرمی در این باره اظهار داشت: در پی اقدام اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران مشخص شد یک قاچاقچی موادمخدر به وسیله یک دستگاه خودروی سواری رانا و در پوشش خانواده در حال انتقال یک محموله موادمخدر به یکی از مناطق غرب استان تهران است که بررسی، تعقیب و مراقبت این قاچاقچی مواد افیونی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با فعال شدن تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان های شمالی غرب استان تهران، خودروی حامل موادمخدر در محدوده فرارت وحیدیه شهریار مورد شناسائی قرار گرفته و توقیف شد.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: در این عملیات پلیس، هر سه سرنشین خودرو دستگیر و در بازرسی از داخل آن، هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد و متهمان دستگیر شده به همراه موادمخدر مکشوفه و خودروی توقیفی جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران منتقل شدند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *