امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس قوه قضاییه به استان اردبیل سفر می‌کند

اردبیل - ابتکارآنلاین: رئیس قوه قضاییه به همراه وزیر دادگستری و جمعی از مدیران ارشد این قوه روز پنجشنبه به استان اردبیل سفر می‌کند.
کد خبر: 15382
زمان انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵ بعد از ظهر -
36 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیات‌عالی قضایی به استان‌های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان، خراسان‌رضوی، سیستان‌وبلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، اصفهان، البرز، کردستان و آذربایجان شرقی سفر کرده است، فردا به اردبیل سفر خواهد کرد.

ریاست دستگاه قضا در دوره جدید علاوه بر سفر‌های رسمی استانی که به همراه هیات عالی قضایی انجام می‌شود، سفر‌هایی غیررسمی و بدون تشریفات را هم در برنامه کاری خود گنجانده است؛ استان‌های البرز، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، فارس و گلستان نیز استان‌هایی هستند که رییس قوه قضاییه طی مدت اخیر بدون انجام تشریفات و به صورت غیررسمی به آن مناطق سفر کرده است.

حضور در شورای اداری و مصاحبه با اصحاب رسانه از جمله برنامه‌های رئیس دستگاه قضا در سفر به استان اردبیل است.

جمعی از مدیران ارشد و معاونان قوه قضاییه، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای را در این سفر یک‌روزه غیر رسمی به استان اردبیل همراهی می‌کنند.

استان اردبیل که ۱۲ شهرستان دارد، با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *