امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقش مهم تبلیغات در افزایش آگاهی و مشارکت حداکثری انتخابات    

خراسان شمالی - ابتکارآنلاین: رئیس هیات بررسی تبلیغات انتخاباتی خراسان شمالی گفت: تبلیغات نقش مهمی در افزایش آگاهی مردم و مشارکت آن ها در انتخابات خواهد داشت.
کد خبر: 15405
زمان انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲ بعد از ظهر -
27 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – عبدالصمد صفرنژاد در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخاباتی که ۱۶ آذر ماه برگزار شد، با تاکید بر اینکه بستر برای افزایش مشارکت حداکثری فراهم شود، افزود: دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم برای عدم شرکت در انتخابات هستند و این در حالیست که مردم همیشه با حضور در صحنه های مختلف وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده اند.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات منوط به یک روز نیست، ادامه داد: انتخابات دارای سه فرآیند قبل، حین و بعد انتخابات است بنابراین فرمانداران و بخشداران به عنوان خط مقدم انتخابات نقش مهمی را ایفا می کنند چون حجم بیشتر امور به دست این افراد رقم می خورد .

صفرنژاد خاطرنشان کرد: هیات استانی بررسی تبلیغات در هر استان با هدف ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی و ایجاد فضای مناسب جهت تحقق انتخابات رقابتی و نیز تضمین بهره‌مندی یکسان نامزدها از امکانات دولتی و عمومی و اجرای دستورالعمل های هیات اجرایی مرکزی در خصوص تبلیغات و فعالیت‌های انتخابات تشکیل شده است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی نیز گفت: هر چه به انتخابات نزدیک تر می شویم اقدامات و تلاش ها هدفمندتر خواهد شد .

حسن ناهیدی با بیان اینکه انتخابات در تمام کشورها دارای اهمیت بالایی است، افزود: از دلایل مهم تداوم انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات بوده است که مردم همواره ثابت کردند همراه این نظام بوده اند و هستند .

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *