امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

طوفان الاقصی نابودی اسرائیل را نزدیک کرد

پردیس- ابتکارآنلاین: امام جمعه پردیس گفت: نقشه منطقه غرب آسیا به نفع مقاومت تغییر کرد، شروع آمریکازدایی در منطقه؛ یعنی طوفان الاقصی حمله به اسرائیل بود اما در واقع آمریکازدایی و این یعنی بعد از نابودی اسرائیل، نوبت نابودی آمریکا است.
کد خبر: 15432
زمان انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰ بعد از ظهر -
31 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت السلام سید حسینی حسینی در خطبه های عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته پردیس اظهار داشت: بنا بر منویات مقام معظم رهبری از دوقطبی‌های کاذب بپرهیزید تا چهار راهبرد اصلی انتخابات یعنی «مشارکت»، «سلامت»، «امنیت» و «رقابت» محقق شود.

وی ضمن قدردانی از دولت سیزدهم بابت اجرای ۶ کلان پروژه، توضیح داد: به‌روزرسانی طرح هدفمندسازی یارانه‌ها، تلاش برای بهبود اوضاع نابسامان مسکن، مولدسازی دارایی‌های دولت، کنترل اختصاص بی‌ضابطه ارز ترجیحی به واردات کالاهای اساسی و اصلاح ساختار مالیاتی نمونه‌هایی از اقداماتی است که دولت اجرای آن را در دستور کار قرار داده است.

حسینی از برگزاری جمعه های مطالبه‌گری در نماز جمعه خبرداد و اظهار داشت: از اقدام بسیار خوب بخش رسانه ستاد نماز جمعه شهرستان پردیس برای اجرای طرح «جمعه‌های مطالبه‌گری» و اینکه بستری را فراهم کردند تا مردم مشکلاتشان را بیان و به سمع و نظر مسئولان برسانند تشکر می‌کنم.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *