امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

​جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر - ابتکارآنلاین: جلسه ستاد اقامه نماز به منظور تبیین اهمیت و جایگاه نماز در سلامت و تعالی جامعه در فرمانداری شهرستان اسلامشهر برگزار شد.
کد خبر: 15464
زمان انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵ بعد از ظهر -
17 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – این جلسه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری امام جمعه، حسین حبیبی فرماندار، طاهر طاهری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر اعضا در سالن جلسات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد.

در این جلسه طاهر طاهری با اشاره به اهمیت نماز گفت: نماز یکی از ارکان اساسی دین اسلام است و ما به عنوان متولیان فرهنگی جامعه می بایست تلاش کنیم در امر مقدس نماز پیشتاز باشیم. وی افزود: قدرت هنر می تواند مفاهیم بزرگی چون نماز و بندگی را جلوه گر باشد و هنرمندان می توانند با ساخت فیلم های کوتاه، استفاده از کلیپ های تصاویر هنری و … در راستای اهمیت موضوع نماز در جامعه تأثیرگذار باشند.

در پایان این جلسه مقرر شد تا دستگاه های فرهنگی شهرستان برنامه های خود را طراحی و اجرایی کنند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز جهت برگزاری برنامه هایی چون برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز ویژه نوجوانان و جوانان و برگزاری فیلم ۱۰۰ ثانیه ای موبایلی با موضوع نماز در شهرستان با حمایت دیگر دستگاه های اجرایی فرهنگی شهرستان اعلام آمادگی کرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *