امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

خانه محیط زیست در صنایع شهرستان ری افتتاح شد

ری - ابتکارآنلاین: مشاور مدیرکل و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری، از افتتاح خانه محیط زیست در صنایع این شهرستان همزمان با گرامیداشت روز جهانی خاک، خبر داد.
کد خبر: 15493
زمان انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ قبل از ظهر -
14 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محمد رستگاری روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت روز جهانی خاک آئین افتتاح خانه محیط زیست و تصفیه خانه فاضلاب بهداشتی در گروه فولادیار کوروش این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه هدف از ایجاد خانه های محیط زیستی در مجموعه های صنعتی به دلیل صنعتی بودن شهرستان و اولویت برای ایجاد فضای گفت وگو و حل مسائل و مشکلات محیط زیست، کنشگری و ارائه مشاوره به صنایع و همچنین الزام دانش افزایی محیط زیستی کلیه کارکنان در مجموعه های صنعتی است، خاطرنشان کرد: همچنین در ادامه این برنامه به منظور طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت با حضور مسئولان منابع طبیعی شهرستان، تعدادی اصله نهال کاشته شد.

رستگاری با قدردانی از مسئولان گروه صنعتی فولاد یار کوروش به دلیل ایجاد خانه محیط زیست و توجه به مسائل زیست محیطی، افزود: از طریق ایجاد خانه های محیط زیست می توان‌گام‌های موثرتری در راستای رفع مشکلات فضای سبز، پساب، پسماند، آلودگی هوا و مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه صنعت برداشت و سطح تعاملات را افزایش داد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *