امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیران تبلیغات اسلامی مأموریت‌ها را با جدیت دنبال کنند

بندرعباس - ابتکارآنلاین: معاون فرهنگی و امور تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد: مدیران دفاتر تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها، مأموریت‌ها را با جدیت دنبال کنند.
کد خبر: 15516
زمان انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶ بعد از ظهر -
28 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی در جلسه با مدیران دفاتر تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهار کرد: حجم سنگین برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی به این دلیل است که فرهنگ به طور کلی با این نهاد مقدس ربط دارد، لذا باید تلاش کنیم تا بتوانیم در کاهش و رفع تمام مسائل، مشکلات و معضلات جامعه نقش داشته باشیم، به عنوان مثال اگر یک راننده در سطح شهر، مقررات رانندگی را رعایت نکند، در سازمان تبلیغات اسلامی باید به این مسئله فکر کنیم که چگونه این مشکل را برطرف کنیم.

وی افزود: هر یک از مدیران شهرستان در منصب خود یک باید همچون یک رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان محل خدمت خود فعالیت کنند، همانطور که مدیرکل تبلیغات اسلامی در استان‌ها به همین منوال فعالیت دارند، البته مأموریت‌های مدیرکل به مراتب سنگین‌تر است.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی همچنین گفت: یکی از رویکردهای حجت‌الاسلاممحمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، جدی گرفتن فعالیت‌های این نهاد مقدس است، لذا رؤسای دفاتر تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها نیز همین خصیصه را در مسیر انجام خدمت سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام عزت زمانی ادامه داد: وقتی جدیت در کار باشد مسجد باید به مرکز دین و دنیای مردم تبدیل شود یا هیأت مذهبی باید به‌عنوان بزرگ‌ترین نهاد اجتماعی که می‌تواند مؤثرترین نقش‌آفرینی در پیوند اجتماعی و حل مسائل و همچنین پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی مطرح باشد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *