امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز مهمترین دغدغه مدیریت شهری بومهن است

پردیس - ابتکارآنلاین: سرپرست شهرداری بومهن مقابله مؤثر و مستمر با ساخت و ساز غیرمجاز را یکی از بزرگترین دغدغه های مدیریت شهری خواند و گفت: در سه ماه گذشته شهرداری بومهن در موارد متعدد به توقیف میکسر و ادوات حمل مصالح که در ساخت و ساز غیرمجاز مشارکت داشتند، اقدام کرده است.
کد خبر: 15496
زمان انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶ بعد از ظهر -
20 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – جهانبحش خدادادی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش حوزه معاونت خدمات شهری، روزانه حدود ۷۰ تن زباله از سطح معابر شهر جمع آوری و به محله گندک منتقل می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: اجرای خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان در حوزه خدمات شهری از انتظارات به حق شهروندان از شهرداری، به عنوان نهادی خدمات رسان است.

وی ادامه داد: حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست از فعال ترین واحد ها در عرصه خدمت رسانی به شهروندان است و بر طبق وظایف محوله این حوزه اجرایی و کسب رضایتمندی شهروندان از نحوه عملکرد شهرداری در سر لوحه اقدامات و اهداف واحد خدمات شهری منطقه قرار دارد.

سرپرست شهرداری بومهن افزود: انعقاد قرارداد تفکیک زباله از مبداء، پاکسازی و تنظیف منظم و مستمر لایروبی کانال ها و جوی ها، رفت و روب معابر شهری با هدف حذف آلودگی های محیطی، ارتقا سلامت شهروندان و آراستگی شهری، جمع آوری پسماندهای خانگی به صورت روزانه و جمع آوری نخاله های ساختمانی بخشی از فعالتیهای انجام شده است.

خدادادی خاطرنشان کرد: جمع آوری سد معبر، وانت بارها ، فروشندگان سیار و همچنین جمع آوری تابلوهای غیرمجاز به طور مستمر با مشارکت واحدهای موتوری، اصناف، انضباط شهری و مشاغل در دست اقدام و اجرا است.

این مسئول از تکمیل و بهره برداری از فاز سوم پارک شقایق فضای سبز خبر داد و اظهار داشت: در راستای توسعه فضای سبز فاز سوم بوستان شقایق به بهره برداری رسید و فضای سبز لوپ های دسترسی به کمربندی جاده قدیم هرکدام به متراژ چهار هزار متر مربع اجرا شد.

وی یادآور شد: بازپیرایی و نگهداری فضاهای سبز، بوستانها و پارکهای سطح شهر ، تعویض کفپوش و نصب ستهای بازی کودکان پارکهای سطح شهر، زیباسازی و رنگ آمیزی پوششی دیوارهای سطح شهر به متراژ سه هزار متر مربع، رنگ آمیزی جداول و بلوارها به طول ۱۸ هزار متر بخش دیگری از خدمات این دستگاه است.

سرپرست شهرداری بومهن افزود: تکمیل سامانه آتش نشانی سوله خدمات موتوری، جابجایی تیربرقهای سیمانی فرسوده و مزاحم در سطح معابر شهر، نصب پایه چراغ دکوراتیو بلوارهای ولایت و شهید حق وردیان و همچنین احداث و درختکاری بلوار محله بهار طلاییه در سه ماه گذشته اجرایی شده است.

شهر بومهن با یکصد هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان پردیس و در شرق پایخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *