امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست مدیر کل مخابرات منطقه ۶ استان تهران با فرماندار شهرستان ملارد

ملارد – ابتکارآنلاین: مدیرکل مخابرات منطقه ۶ استان تهران با حضور در فرمانداری با فرماندار شهرستان ملارد دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: 15499
زمان انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸ بعد از ظهر -
39 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – در نشست رامین فضلعلی زاده مدیر کل مخابرات منطقه ۶ استان تهران با جابر کریمی فرماندار ملارد، لزوم ارتقاء سطح کیفی و بهبود وضعیت آنتن دهی و پوشش بهتر اینترنت در سطح شهرستان با اجرای پروژه های جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار ملارد دراین نشست ضمن قدردانی از برنامه‌های حوزه مخابرات و تلاش‌های رئیس و کارکنان مخابرات شهرستان درخدمات رسانی مطلوب به مشترکین اظهار داشت: امروزه نقش ارتباطات و وسایل ارتباطی از ضروریات جامعه بوده، هرگونه ایراد و اشکال در این زمینه موجبات نارضایتی و اعتراض شهروندان را در پی خواهد داشت.

جابر کریمی بر اجرای طرح فیبر نوری در سطح شهرستان ملارد تاکید کرد و افزود: با گذشت زمان و سیر تحول وسایل ارتباطی و لزوم توسعه زیر ساخت ها، متاسفانه امکانات و نیروی انسانی اداره مخابرات متناسب با جمعیت شهرستان نیست که نیاز است نگاه ویژه ای به این شهرستان شود.

وی تصریح کرد: در برخی نقاط روستایی، مردم از عدم دسترسی به اینترنت پرسرعت و ضعف در آنتن دهی تلفن همراه گله مند هستند که نیاز مند تقویت دستگاه های آنتن دهی و تجهیز زیر ساخت هاست.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *