امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تأکید فرماندار بهارستان بر امید آفرینی و بیان عملکرد دستگاههای اجرایی و خدماتی به مردم

بهارستان - ابتکارآنلاین: فرماندار بهارستان گفت: باید تمام تجهیزات و امکانات لازم جهت برگزاری یک انتخابات باشکوه و منظم در نظر گرفته شود.
کد خبر: 15528
زمان انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ بعد از ظهر -
28 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – در ابتدای این جلسه که صبح امروز در سالن جلسات شهید رجایی برگزار شد، گزارش اجرای مصوبات جلسه قبل مورد بررسی قرار گرفت و روسای کمیته های ستاد به بیان نظرات، ایده ها و مسائل پیش روی خود پرداختند.

بر اساس این گزارش، فرماندار بهارستان با بیان اینکه هدف از برگزاری این جلسات، تسهیل حضور مردم در انتخابات است، گفت: باید تمام تجهیزات و امکانات لازم جهت برگزاری یک انتخابات باشکوه و منظم در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: باید در راستای جهاد تبیین، با اقشار مختلف مردم بویژه گروههای مرجع و دست اندرکار از جمله روحانیون، مادحین، دانشجوها، معتمدین، اتحادیه های صنفی، مدیران مدارس، متولیان مساجد و حسینیه ها و… برگزار شود.

نوحی امیدآفرینی را یکی از وظایف همه مسئولان برشمرد و خاطرنشان ساخت: همان طور که دولت مردمی سیزدهم به تکمیل پروژه های نیمه تمام اهتمام دارد و اعلام کرده تا تکمیل پروژه های فعلی پروژه جدیدی را شروع نمی کند، در شهرستان بهارستان نیز تکمیل پروژه های نیمه تمام باید در اولویت قرار بگیرد.

نماینده عالی دولت در بهارستان به اهمیت رسانه اشاره و تصریح کرد: تولید محتوا و اهمیت و تأثیر رسانه یکی از راههای جهاد تبیین و امیدآفرینی با گزارش و بیان عملکرد نهادهای اجرایی و خدماتی است که بیش از پیش باید در دستور کار روابط عمومی ادارات قرار بگیرد.

بی طرفی کامل دست اندرکاران برگزاری انتخابات از دیگر مواردی بود که فرماندار بهارستان با اشاره به آن، بر ضرورت رعایت اصل بی طرفی و تبلیغ علیه یا له نامزدهای انتخابات تأکید کرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *