امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

یک محموله چوب قاچاق در رباط کریم

رباط کریم - ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون توسط ماموران انتظامی کشف شد.
کد خبر: 15550
زمان انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ بعد از ظهر -
18 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرهنگ علی زنگنه روز دوشنبه با اشاره به اینکه قاچاق چوب و قطع غیرمجاز درختان جنگلی به تاراج بردن ثروت ملی است، اظهار داشت: از بین رفتن منابع طبیعی ضرر جبران‌ناپذیری را به محیط زندگی وارد می‌کند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم به منظور مقابله با پدیده شوم قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی اتوبان ساوه – تهران به یک دستگاه کامیون بنز به ظن حمل بار قاچاق مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن‌ را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از کشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این کامیون خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مسئو با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تحویل داده شد.

سرهنگ زنگنه در پایان به عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده شوم قاچاق اشاره کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *