امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقامه نماز جوانان را از آسیب های اجتماعی ایمن می سازد

اسلامشهر - ابتکارآنلاین: فرماندار اسلامشهر گفت: ترویج و برپایی اقامه نماز جوانان و نوجوانان را از گرفتار شدن در آسیب های اجتماعی و شبیخون فرهنگی ایمن می سازد.
کد خبر: 15558
زمان انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ قبل از ظهر -
17 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حسین حبیبی سه شنبه در جلسه شورای اقامه نماز شهرستان با اشاره به ضرورت اجرای برنامه های تبلیغی برای ترویج فرهنگ اقامه نماز در مدارس اظهار داشت: تبیین اهمیت،آثار و برکات اقامه نماز برای دانش آموزان و دانشجویان از اهمیت بسزایی برخوردار است و مدیران مدارس و مسئولان دانشگاهها در این زمینه وظیفه مهمی بر عهده دارند.

وی برنامه ها و فعالیت های تبلیغی برای ترویج فرهنگ اقامه نماز را از اولویتهای مدارس و دانشگاهها دانست و افزود: مراکز دانشگاهی و آموزش وپرورش شهرستان ساماندهی و رسیدگی به وضعیت نمازخانه دانشگاهها و مدارس، اقامه نماز جماعت و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری بویژه کتابخوانی در زمینه نماز را مورد توجه قرار دهند.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: مدیران ادارات و دستگاههای مختلف نیز وظیفه دارند نسبت به بررسی وضعیت نمازخانه های موجود در اماکن عمومی از جمله ادارات، پارکها و بوستانها، پمپ بنزین ها، ورزشگاهها و باغ تالارها بهبود وضعیت آنها اقدام کنند.

وی با اشاره به نقش کم نظیر مساجد و ائمه جماعات در ترویج فرهنگ اقامه نماز در محلات گفت: در راستای اجرای طرح همیاران نماز، امور مساجد، آموزش وپرورش و ناحیه مقاومت بسیج نسبت به معرفی پنج نفر به عنوان همیاران نماز از هر یک از مساجد، پایگاههای بسیج و مدارس به دبیرستاد اقامه نماز اقدام کنند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *