امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

الگوی نیروهای انقلاب برگرفته از پاسداران قیام عاشورا است

لرستان – ابتکارآنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: الگوی نیروهای انقلاب برگرفته از پاسداران قیام عاشورا است و باید به صاحب اصلی خود یعنی امام عصر(عج) تحویل داده شود.
کد خبر: 15579
زمان انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸ بعد از ظهر -
35 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – سردار علی فدوی ۲۱ آذرماه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان با تأکید بر اینکه به پاسداری باید به‌مثابه یک تکلیف نگاه کرد، افزود: پاسداری از انقلاب اسلامی‎ ‎یک تکلیف است‎.

فدوی با بیان اینکه آمریکا و عواملش در این ۴۵ ‏سال یک روز هم نبوده که از شرارت و دشمنی علیه انقلاب اسلامی کوتاهی ‏کنند، اضافه کرد: ما به تکلیف ‏خود عمل می‌کنیم و خداوند هم بهترین نتیجه را عنایت می‌کند.

وی بیان کرد: این همه برکاتی که خداوند متعال به ما عنایت کرده برای این ‏است که نظام، مردم، پاسداران و بسیجیان به تکالیف خود عمل کرده‌اند.

سردار فدوی با بیان اینکه ایستادگی مردم موجب شده تا دشمنان انقلاب اسلامی در موضع انفعال و ضعف قرار گیرند، ادامه داد: در موضوع غزه، یمن، با آمریکا اعلان جنگ کرد و نشان می‌دهد که دشمنان ضعیف شده و می‌دانیم وعده خدا حق است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در دفاع از حرم هزاران کیلومتر دورتر و در خانه دشمن ایستادگی کرده‌ایم و اکنون دشمنان ما در موضع انفعال قرار گرفته‌اند و باید توانی ایجاد کنند که در برابر ایران بازدارنده باشد و به لطف خدا ادامه خواهد داشت.

فدوی با اشاره به اینکه در همه آنچه که به انقلاب اسلامی مربوط می‌شود باید از قرآن دستور گرفت، اضافه کرد: هر نیازمندی در انقلاب باشد، پاسداران به وظیفه خود به خوبی عمل می‌کنند و اگر درست پای کار باشیم و فی سبیل‌الله باشد، وعده خدا حق بوده و بهترین نتیجه را خداوند رقم می‌زند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پاسداری یک تکلیف است، افزود: از ۲۴ بهمن ۵۷ تاکنون جمهوری اسلامی مورد تهاجم دشمنان قرار دارد و یک روز هم از شرارت آنها کم نشده است.

سردار فدوی افزود: سردار کشکولی در طول عمر خدمت خود تلاش های بسیاری را در راستای آرمان های انقلاب اسلامی انجام داد و اکنون در پست دیگری خدمت خواهد کرد و سردار باقری به مردم لرستان و انقلاب خدمتگزاری می‌کند.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سردار کشکولی تقدیر و سردار باقری به عنوان فرمانده جدید سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان معرفی شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *