امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تثبیت مالکیت از جرایم بسیاری پیشگیری و امنیت را فراهم می‌کند

ملارد - ابتکارآنلاین: رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: تثبیت مالکیت از جرایم بسیاری پیشگیری و امنیت را فراهم می‌کند.
کد خبر: 15571
زمان انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ بعد از ظهر -
27 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حسن بابایی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری ملارد که با حضور امام جمعه و فرماندار این شهرستان و سایر مدیران منطقه برگزار شد، با تاکید بر تشکیل یک کارگروه برای رسیدگی به ساخت و سازهای سرآسیاب شرقی و غربی و جعفریه اظهار کرد: از رئیس ثبت اسناد استان تهران درخواست می‌شود نسبت به صدور سند عرصه‌هایی که معارض ندارند پیگیری صورت گیرد و سپس با همکاری شهرداری و شهرسازی در اعطای وام و تجمیع پلاک‌ها اقدامات لازم انجام شود.

بابایی با اشاره به ایجاد وضعیت نابسامان اراضی کشاورزی و از بین رفتن باغات در ملارد گفت: وجود عقب‌ماندگی در برخی حوزه‌ها و بروز مشکلات به دلیل ترک فعل بعضی مسؤولان است که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور عنوان کرد: در صورت وقوع حادثه زلزله فاجعه انسانی در سرآسیاب خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ضروری است که در کنار ساخت شهرک‌های مسکونی موضوعات اشتغال نیز در نظر گرفته شود افزود: تثبیت مالکیت برای همه جامعه دارای منافع است و از بسیاری آسیب‌ها و جرایم پیشگیری کرده و امنیت را فراهم می‌کند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه جلسه بعدی اول اسفند برگزار خواهد شد گفت: در این زمان گزارش‌های شهرسازی، بنیاد مسکن و ثبت اسناد در خصوص میزان صدور اسناد در سرآسیاب بررسی می‌شود.

بابایی ادامه داد: بعضی بافت‌های شهرستان ملارد اصیل هستند و برخی بافت‌ها مهاجرپذیر بوده و جرم پذیر هم شده است و تثبیت مالکیت‌ها بر کاهش جرایم مؤثر خواهد بود.

وی به توسعه فرهنگی منطقه و ایجاد حوزه علمیه و تقویت زیرساخت‌های منطقه اشاره کرد و افزود: مسؤولان نسبت به امکانات فرهنگی و ورزشی سرآسیاب با جمعیتی حدود ۳۰۰ هزار نفر توجه کنند چراکه پیشگیری موجب کاهش پرونده‌های کیفری و افزایش امنیت اجتماعی پایدار خواهد شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *