امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگیری شکارچی غیرمجاز و کشف گوشت «کل وحشی» در شمیرانات

شمیرانات - ابتکارآنلاین: سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شمیرانات از دستگیری شکارچی غیر مجاز در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی خبر داد و گفت: طی بازرسی علاوه بر کشف سه قبضه سلاح مقادیری گوشت«کل وحشی»کشف شده است.
کد خبر: 15561
زمان انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲ بعد از ظهر -
38 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – امامعلی یگان زاده چیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری شکارچی غیر مجاز و کشف گوشت «کل وحشی» در شمیرانات خبر داد و گفت: مأمورین یگان اجرایی این اداره روز گذشته در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر شنیدن صدای گلوله، در ارتفاعات منطقه حفاظت شده البرز مرکزی، بلافاصله به محل اعزام و در بررسی محل یک لاشه کل وحشی را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه علیرغم کمین نا محسوس محیط بانان شکارچی غیرمجاز از محل متواری شد، افزود: پس از ردگیری خودروی شکارچی و اخذ دستور قضائی برای تفتیش خودرو و ورود به منزل شکارچی، مأموران اجرایی به همراه نیروهای انتظامی فشم در بازرسی انجام شده، ۳ قبضه اسلحه به همراه خشاب و فشنگ، یک عدد دوربین چشمی و مقادیر قابل توجهی گوشت کل وحشی کشف و ضبط کردند.

یگان زاده عنوان کرد: متخلف پس از پرداخت ضرر و زیان وارده به محیط زیست ناشی از شکار غیر مجاز کل وحشی و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *