امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آکادمی ورزش زورخانه ای در زنجان راه اندازی می‌شود

زنجان - ابتکارآنلاین: رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان زنجان گفت: با توجه به ظرفیت بالای این رشته، آکادمی ورزش‌های زورخانه‌ای ویژه دانش آموزان در شهر زنجان راه اندازی می‌شود.
کد خبر: 15646
زمان انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰ بعد از ظهر -
42 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – محمود میرزایی هدف از راه اندازی آکادمی ورزش های زورخانه ای را ارائه علمی، متمرکز و کلاسیک آن برای دانش آموزان ذکر کرد و افزود: این کار از ابعاد مختلف نتایج خوبی را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر آکادمی ورزش زورخانه ای در خرمدره راه اندازی شده است، اضافه کرد: تلاش داریم این بخش مهم تا پایان امسال در محل سالن مادران و کودکان واقع در اراضی پایین کوه شهر زنجان افتتاح شود.

این مسوول ادامه داد: طبق برنامه ریزی ها این آکادمی در دیگر شهرستان های دارای هیات زورخانه نیز افتتاح خواهد شد.

وی اظهار داشت: در زمان حاضر سه زورخانه در غرب زنجان” ۲ مورد در شهر و یک مورد خارج از شهر” فعال بوده و متاسفانه شرق شهر از این فرصت بی بهره است.

رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان زنجان ادامه داد: برای توسعه و روند رو به رشد این رشته ورزشی راه اندازی آکادمی ورزش زورخانه ای در منطقه شرق زنجان نیز لحاظ شده است.

وی به اجرای طرح شهید طوقانی در کانون تربیتی استان زنجان (زورخانه ذوالفقار) اشاره کرد و گفت: طبق مصوبات این ورزش با حضور دانش آموزان شهرستان زنجان در پایه های چهارم، پنجم وششم ابتدایی آغاز شده است.

میرزایی هدف از اجرای این طرح را سنجش، ارزیابی و علاقه مندی دانش آموزان به ورزش زورخانه ای ذکر کرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *