امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پلیس راه: جاده هراز جنوب به شمال یکطرفه است

پردیس- ابتکارآنلاین: جانشین فرمانده پلیس راه راهور فراجا گفت: محور هراز از جنوب به شمال با حضور فعال و همراه ماموران راهور یکطرفه شده است‌.
کد خبر: 15642
زمان انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰ بعد از ظهر -
17 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرهنگ سیاوش محبی گفت : در جاده های هراز و فیروز کوه شاهد بارش باران هستیم و سطح جاده ها لغزنده شده ، توصیه می شود که رانندگان احتیاط کنند.

وی ادامه داد: ارتفاعات در جاده های هراز و فیروز کوه سفید پوش از برف است و در جاده چالوس با توجه به بارش برف شاهد ترافیک پر حجم هستیم.

جانشین پلیس راه راهور فراجا ادامه داد: وضعیت ترافیک در جاده های هراز و فیروز کوه پرحجم و در برخی نواحی به صورت مقطعی سنگین است.

سرهنگ محبی افزود: ترافیک در محدوده قبل از تونل شماره ۱۸ آزار راه تهران-شمال به صورت مقطعی سنگین است که با حضور ماموران راهور ترافیک تحت کنترل قرار دارد.

وی افزود: بر اساس پیش بینی هوا شناسی بارش‌ها ادامه دارد و توصیه می شود که شهروندان سفرهای غیر ضروری خود را به تعویق بیندازند.

جانشین پلیس راه راهور فراجا افزود: در استان‌های شمالی و غربی کشور بارش باران و در ارتفاعات شاهد بارش برف هستیم و به رانندگان توصیه می شود که تجهیزات زمستانی را در طی سفر به همراه داشته باشند.

محبی گفت : در حال حاضر به جز محور هراز محدودیتی اعمال نشده در صورت افزایش ترافیک محدودیت اعمال و اعلام خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *