امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رتبه اول اصلاندوز در جذب تسهیلات اشتغالزایی

اصلاندوز- ابتکارآنلاین: رییس کمیته امداد شهرستان اصلاندوز گفت: شهرستان اصلاندوز رتبه اول استان را در جذب تسهیلات بانکی حوزه اشتغال به خود اختصاص داده است.
کد خبر: 15655
زمان انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸ قبل از ظهر -
33 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر – اباذر قربانی اظهار کرد: تاکنون ۸۲ درصد منابع بانکی در حوزه اشتغال در شهرستان اصلاندوز جذب شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون در حوزه اشتغال هشت میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان معرفی شده، با رویکرد ایجاد فرصت اشتغال جدید پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد اصلاندوز گفت: ۱۱۵ مددجو نیز با آموزش فنی و تخصصی با مهارت‌های مورد علاقه خودشان آشنا شده و در این حوزه توانمندی خود را افزایش داده‌اند.

قربانی افزود: در هشت ماهه امسال ۵۰ مددجو خودکفا شده و توانسته‌اند با اشتغالی که ایجاد کرده‌اند از وابستگی به مستمری کمیته امداد رهایی پیدا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در هشت ماهه امسال با همکاری مراکز کاریابی ۲ نفر از مددجویان به واحدهای تولیدی معرفی شدند تا فرصت اشتغال آنها فراهم آید.

رئیس کمیته امداد اصلاندوز اضافه کرد: در این شهرستان سعی بر این است تا در فرصت باقیمانده از سال‌جاری در کنار جذب صد درصدی منابع اشتغال، بتوانیم ظرفیت اشتغال و خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد را ارتقا ببخشیم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *