امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پرداخت ۵۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بهزیستی بهارستان

بهارستان - ابتکارآنلاین: رئیس بهزیستی بهارستان، گفت: ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به ۳۴۰ نفر از جامعه هدف بهزیستی طبق مجوز فنی حرفه‌ای یا جواز کسب پرداخت شد.
کد خبر: 15692
زمان انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ بعد از ظهر -
20 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – فرجعلی خزایی از اهدای یک هزار جفت کفش و کاپشن توسط یک خیر به مددجویان بهزیستی خبر داد و اظهار داشت: ۲۴ خانواده دو معلول به بالا در شهرستان بهارستان صاحب خانه شدند و این واگذاری بلاعوض بود.

وی به تخصیص ۵۰ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان بهزیستی اشاره کرد و افزود: ۳۴۰ نفر به بانک‌های عامل وام ۴ درصد و بازپرداخت ۷ ساله طبق مجوز فنی حرفه‌ای و یا جواز کسب معرفی شده‌اند و با مساعدت بانک‌ها این افراد پس دریافت تسهیلات برای ۵۰۰ نفر شغل ایجاد خواهند کرد.

رئیس بهزیستی بهارستان با بیان اینکه ۹ هزار ۷۰۰ خانواده معلول و زنان سرپرست بهارستانی تحت پوشش بهزیستی قرار گرفتند، تصریح کرد: ۶۷۰ زن سرپرست خانواده در بهارستان بیمه تأمین اجتماعی شده‌اند و قریب به ۲ میلیارد تومان هزینه بیمه پرداخت شده است.

خزایی با بیان اینکه ۲ هزار ۵۰۰ زن سرپرست خانواده در بهارستان ساماندهی و مستمری دریافت می‌کنند گفت: بهارستان بعد از شهر تهران دومین شهرستانی است که آمار بالایی در ساماندهی زنان سرپرست خانواده دارد.

وی به تحصیل ۵۰۰ دانش‌آموز معلول و استثنایی در بهارستان اشاره کرد و افزود: دانشجویان معلول ساکن بهارستان در دانشگاه‌های کشور مشغول به تحصیل هستند که تمامی هزینه‌های تحصیل این افراد توسط بهزیستی پرداخت می‌شود.

رئیس بهزیستی شهرستان بهارستان در پایان با تأکید به راه‌اندازی مرکز قرنطینه نگهداری دختران فراری خاطرنشان کرد: بهارستان به‌عنوان شهرستان معین برای ساماندهی دختران فراری در پرند، رباط‌کریم و اسلامشهر فعال است و این افراد را در قرنطینه شهریار ساماندهی می‌کند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *