امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

زندگی حضرت علی (ع) و فاطمه (س) الگو قرار گیرد

اردستان - ابتکارآنلاین: امام جمعه تویسرکان گفت: زن و شوهر باید احترام متقابل را بین یکدیگر حفظ کنند که این مورد را می‌توان از زندگی حضرت علی (ع) و فاطمه (س) الگو گرفت.
کد خبر: 15730
زمان انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ بعد از ظهر -
33 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر – حجت الاسلام سید موسی حسینی پیش از ظهر یک‌شنبه در تجمع عزاداران فاطمی اردستان، اظهار داشت: وجود پربرکت حضرت فاطمه (س) گل سرسبدی است که انتخاب شده خداوند متعال بوده و هرکسی که با حضرت فاطمه (س) و پنج تن دشمنی داشته باشد، مورد لعن خداوند قرار می‌گیرد، فضیلت و بزرگی این حضرت در آیات مختلف نظیر تطهیر آمده است.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) به واسطه عصمت و قرب الهی خود به مقام‌ها و فضیلت‌هایی همچون سخاوت و زهد رسیده است، ایشان بنده خالص خداوند و مقرب درگاه ایشان بوده و در هنگام عبادت خضوع و خشوع فراوانی داشت.

امام جمعه تویسرکان خاطرنشان کرد: امروزه نیاز زندگی‌ها آرامش و مودت است و زن و شوهر باید احترام متقابل را بین یکدیگر حفظ کنند که این مورد را می‌توان از زندگی حضرت علی (ع) و فاطمه (س) الگو گرفت که در خانه شوهر بهترین همسر بود.

حسینی تصریح کرد: یکی از نشانه‌های هر انسان با سعادت فرزند صالح است، مکتب حضرت زهرا (س)، انسان‌ساز است و افتخار هر خانواده‌ای این است که فرزند صالح داشته باشند همچنین امروزه دشمنان با امکانات انحراف‌زای خود می‌توانند جوانان را به سمت خود بکشند بنابراین باید مراقب بود.

وی بیان کرد: علت این همه صدمات و مشکلات برای حضرت زهرا (س)، ولایت است که همیشه می‌تواند مردم را به عزت و عدالت برلسند، دشمنان از روزی که ولایت سربرآورد بر آنها سخت گذشت و تا به امروز نیز از ولایت ترس دارد.

امام جمعه تویسرکان یادآور شد: تا زمانی که ایران اسلامی ولایت دارد دشمنان نمی‌توانند به این انقلاب و نظام ضربه بزنند، امروز ایران از لحاظ علمی، تسلیحاتی و غیره پیشرفت کرده و دشمن واهمه دارد.

حسینی اضافه کرد: بعد از ۴۴ سال از پیروزی انقلاب، منطقه خاورمیانه و غرب آسیا در مدیریت نظام آسیا قرار گرفته و ایران اکنون اثر گذار است مردم باید هوشیار باشند و ولایت را تنها نگذارند چرا که حضرت زهرا تا پایان در راه ولایت ماند.

وی ادامه داد: محوریت دنیا و آخرت با حضرت زهراست، خواهران با حفظ عفاف و حجاب خود باید راه حضرت را ادامه دهند چرا که در روز قیامت همه امورات به دست حضرت فاطمه (س) است.

امام جمعه تویسرکان خاطرنشان کرد: امروز روش‌های حمایت برای جامعه اسلامی تغییر کرده اما ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است مردم باید مساجد را پر کنند و در صحنه‌های گوناگون حضور یابند اکنون دشمنان در تلاش هستند تا مردم را از انقلاب بازدارند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *