امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیران استانی در اجرای طرح مولدسازی تعلل نکنند

کردستان - ابتکارآنلاین: استاندار کردستان اجرای طرح مولدسازی اموال دولت را ضروری دانست و گفت: مدیران در این راستا تعلل نکنند.
کد خبر: 15731
زمان انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ بعد از ظهر -
104 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از تسنیم – اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان که در محل سالن جلسات شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، بر ضرورت تعامل و همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی برای پیشبرد برنامه‌های حوزه آموزشی تأکید کرد و اظهار داشت: نقش محوری آموزش و پرورش در کاهش آسیب‌های اجتماعی انکارناپذیر است.

وی با اشاره به ارزیابی شوراهای آموزش و پرورش، توجه ویژه به کیفیت را در کنار کمیت برگزاری جلسات، مهم‌تر و ضروری دانست و گفت: نتایج کار مهم‌تر است. کمال انسان در گرو تربیت صحیح و در دوران کودکی شخصیت انسان‌ها شکل می‌گیرد، بنابراین باید تمام سازمان‌ها و نهادهای مرتبط در راستای تحقق اهداف موردنظر همکاری لازم داشته باشند.

استاندار کردستان از مدیرکل آموزش و پرورش استان خواست با رصد حوزه‌های مدیریتی آموزش و پرورش، تحلیل و گزارشی از آخرین وضعیت این حوزه ارائه داده و نقاط ضعف و قوت حوزه‌های مختلف شناسایی و احصا شود و کیفیت آموزشی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه اجرای طرح مولدسازی با توجه به نیاز استان را ضروری برشمرد و افزود: انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند، چرا که این مجموعه می‌تواند بهره بسیاری از مولدسازی املاک ببرد.

زارعی‌کوشا با اشاره به گذشت ۲ ساله از اجرای طرح مولدسازی و عدم ثمربخشی آن، این وضعیت را مربوط به خارج از استان و معلول فرآیند زمان‌بر کشوری عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به تقویض اختیار به استان‌ها، این موضوع را با جدیت دنبال کرده و مدیران نیز در اجرای طرح مولدسازی اموال دولت تعلل نکنند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *