امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تامین امنیت و نظم در جامعه با تلاش نیروهای فراجا فراهم شده است

دماوند – ابتکارآنلاین: فرماندار شهرستان دماوند در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان دماوند اظهار داشت: تامین امنیت و نظم در جامعه مقوله بسیار مهمی است که این مهم با همکاری نهادها و شهروندان و تلاش نیروهای فراجا فراهم شده است.
کد خبر: 15804
زمان انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴ بعد از ظهر -
34 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – رضا طاهرخانی سه شنبه در این مراسم افزود: اولین اولویت ما در منطقه همین امنیت و آرامش است که عوامل نیروی انتظامی و نیروی خدوم و زحمتکش فراجا انجام داده اند و می طلبد در زمینه نیروی انسانی و امکانات ، این نهاد در شهرستان ارتقا یابد.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: امروز رتبه شهرستان دماوند نسبت به دیگر شهرستان به لحاظ وسعت، جمعیت و حساسیت های منطقه و از سوی دیگر وجود دو محور مواصلاتی هراز و فیروزکوه،باید ارتقا یابد ، این انتظار بدور نیست که بتوانیم رتبه ۱۷ را برای فرماندهی انتظامی شهرستان درنظر گرفته شود و فرمانداری شهرستان نیز در مصوبات سفر ریاست جمهوری به فرمانداری ویژه لحاظ شود که صحبت های مقدماتی صورت گرفته است.

طاهرخانی گفت: هر گونه پیشرفت نیروی انتظامی در روحیه و زندگی مردم تاثیر گذار است.

امکانات نیروی انتظامی شهرستان دماوند نسبت به وسعت منطقه تناسب ندارد

امام جمعه شهرستان دماوند در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان دماوند اظهار داشت: امکانات، پشتیبانی و ادوات و نیروی انسانی در نیروی انتظامی شهرستان نسبت به وسعت منطقه تناسب ندارد و کافی نیست چراکه کارهای زیادی در منطقه وجود دارد و لازم است این نهاد از رتبه ۱۶ به ۱۷ افزایش یابد.

وی افزود: از یک سوی توسعه شهرها و روستاها و از سوی دیگر افزایش جمعیت بر این مهم تاثیرگذار است و باید شهرستان دماوند را ویژه دید.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی، بیان کرد: در خصوص قاچاق مواد مخدر که موجب بزهکاری های اجتماعی در جامعه می شود، امید است مورد توجه ویژه قرار گیرد و احکامی که برای متخلفان صادر می شود، بازدارندگی کافی را داشته باشد و کسی که خطا می کند، دیگر جرات کار خلاف نداشته باشد.

فتاح دماوندی عنوان کرد: لازم است ادارات همکاری لازم را داشته باشند چراکه تعامل با نیروی انتظامی ضروری است. پلیس باید در مرحله نخست، اختلافات را حل و فصل کند تا مشکلات به دادگستری ها کشیده نشود و همچون ریش سفید مشکلات را رفع کند که در این راستا مشورت با بزرگان محل و هیات امنای محلات و روحانیت در این خصوص موثر است.

مقابله با اهداف شوم دشمن

سردار دلاور القاصی‌مهر، فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: طی چند ماه اخیر دشمن با تمام امکانات و تجهیزات به میدان آمد و به دنبال این بود که نا امنی ایجاد کند ولی با شکست مواجه شد و با هوشیاری دستگاه های امنیتی و بصیرت مردم و پیشتیبانی و اقدامات و تصمیماتی که اعضای محترم شورای تامین داشتند و تدابیر خوبی که نماینده ها داشتند، دشمن نتوانست نقشه خود را اجرایی کند و با شکست مواجه شد و سعی تلاش این بود که نا امنی ایجاد کند و نارضایتی ایجاد کند ولی بعد از این شکست، آنچه امروز در حال برنامه ریزی است و به آن امید دارد موضوع انتخابات است.

القاصی‌مهر ادامه داد: همه ما به عنوان سرباز ولایت وظیفه داریم در موضوع انتخابات حداکثری ورود کرده و حس نا امیدی که دشمن به دنبال آن است، با حضور مردم در پای صندوق های رای دشمن را از هدف خود دور سازیم . وظیفه ما این است که با بصیرت، جهاد تبیین را به خوبی اجرایی کنیم تا دشمن نتواند به هدف خود برسد و امید است با روحیه بسیجی و ولایت مداری دشمن را با شکست مواجه سازیم.

القاصی‌مهر تصریح کرد: مسئولان امروز باید در خدمت مردم باشند و همواره در کنار مردم و در خدمت مردم باشند.

در مراسم آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان دماوند که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، رفیعی رئیس دادگستری شهرستان دماوند، طهماسبی دادستان شهرستان دماوند، بختیاری رئیس حوزه قضایی بخش رودهن، سرهنگ نجفی فرمانده سپاه شهرستان دماوند و جمعی از مسئولان حضور داشتند، طی حکمی از سوی فرمانده انتظامی کل کشور، سرهنگ مرتضی ملکی به سمت فرمانده جدید انتظامی شهرستان دماوند منصوب و معرفی شد.

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی سرهنگ حسین فاضلی در سمت فرمانده انتظامی شهرستان دماوند طی چهار سال تقدیر و تشکر به‌عمل آمد. شایان به ذکر است سرهنگ فاضلی فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان دماوند جهت ادامه خدمت به پلیس امنیت اقتصادی فراجا کشور می‌رود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *