امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آماده‌باش ۲۰۰ دستگاه خودرو و ۷۰۰ نیرو در طرح زمستانه دماوند

دماوند - ابتکارآنلاین: فرماندار دماوند گفت: ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و ۷۰۰ نیرو در طرح زمستانه دماوند آماده‌باش هستند.
کد خبر: 15835
زمان انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴ بعد از ظهر -
42 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – رضا طاهرخانی روز چهارشنبه در حاشیه رزمایش ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند افزود: این شهرستان در ۲ محور مواصلاتی هراز و فیروزکوه قرار گرفته است و سالانه مسافران زیادی از این محورها تردد می‌کنند.

وی با بیان اینکه در تعطیلات بیش از ۲۰۰ هزار خودرو از محورهای هراز و فیروزکوه تردد می‌کنند گفت: آمار ثبت شده، نشان می‌دهد که این محور از پر حجم‌ترین محورهای استان تهران به شمار می‌رود.

فرماندار دماوند ادامه داد: می‌طلبد پیشگیری‌های لازم در فصل زمستان انجام شود و امروز برای نخستین بار طرح زمستانی به صورت شهرستانی در دماوند با همت عوامل ستاد مدیریت بحران اجرا شد.

طاهرخانی تصریح کرد: ماشین‌آلات و نیروهای ستاد مدیریت بحران، آماده خدمت‌رسانی و امدادرسانی در مواقع بحرانی به همه آسیب‌دیدگان، مسافران و شهروندان در فصل برف و سرما هستند.

راهسازی و رفع نقاط حادثه‌خیز در اولویت دولت قرار دارد

وی گفت: باید سختی‌ها را به جان بخریم تا همه کسانی که از محورهای مواصلاتی شهرستان دماوند عبور می‌کنند، آرامش خاطر لازم را داشته باشند.

فرماندار دماوند بیان کرد: در زمینه راهسازی و رفع نقاط حادثه‌خیر که در ادوار گذشته تصادفات دلخراشی در این نقاط رخ می‌داد، گام‌های مثبتی طی ۲ سال گذشته توسط دولت برداشته شده است و این موضوع در اولویت دولت قرار گرفت.

وی ادامه داد: در ۲ سال گذشته بحران‌هایی به صورت طبیعی داشتیم که با هوشیاری و آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران در کوتاه‌ترین زمان خدمات لازم به آسیب‌دیدگان ارائه شد و امیدواریم با روحیه جهادی و انقلابی خود بتوانیم خدمت‌گزاران شایسته‌ای برای مردم باشیم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *