امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

حوادث غزه مرز بندی حق و باطل است

ملارد - ابتکارآنلاین: معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت : حوادث امروز در غزه سنگ محک و مرز یندی بین حق و باطل است .
کد خبر: 15863
زمان انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲ بعد از ظهر -
44 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران که روز پنجشنبه برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ملارد به این شهرستان سفر کرده است در سخنانی به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره جهاد تبیین اشاره کرد و جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع غزه را یکی از مصادیق جهاد تبیین برشمرد که بحث محکوم کردن آن در جلسات و نشست ها باید تکرار شود .

وی افزود: شناخت وظایف و تکالیف همگان در سطح جهان به ویژه برخی کشورهای اسلامی درباره این جنایات و حوادث اخیر مرزبندی شفاف بین حق و باطل است که برخی کشورها از این آزمون سربلند بیرون نیامده و نتوانستند به ماهیت رژیم غاصب و جعلی اسرائیل و حامیان اش مخصوصا آمریکا پی ببرند .

جوهری تصریح کرد: بر اساس وعده قرآن ،نصرت الهی مدد کرده و پیروزی با جبهه حق و مظلومان بی دفاع فلسطین و غزه خواهد بود ‌.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران در بخش دوم سخنان خود ضمن تشکر از زحمات فرماندار سابق ملارد به بیان برخی انتظارت و توقعات از فرماندار جدید ملارد پرداخت .

عمل به تک تک مفاد عهدنامه مدیران دولت سیزدهم اعم از توجه و اولویت بخشی به اقشار نیازمند ،حضور در محلات کم برخوردار ،خدمت بی منت و جهادی برای گره گشائی ،شفافیت و انضباط مالی ،شایسته سالاری و رعایت کرامت مردم برخی از این موارد بود .

جوهری از فرماندار جدید خواست تا ارتباط خود با مردم را بیشتر کرده و در حل مسایل و پیشبرد امور از مشارکت و ظرفیت های موجود در شهرستان نهایت استفاده و بهره را ببرد .

جوهری در ادامه به انتخابات پایان سال هم گریزی زد و امسال را سال حساسی دانست که دشمن برای خدشه به نظام و کم رونق کردن انتخابات از ماهها قبل شروع به کار کرده و این وظیفه همه دستگاهها و نهادها به ویژه دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی را سنگین تر کرده است تا با سرلوحه قرار دادن چهار راهبرد اساسی رهبری در انتخابات یعنی مشارکت ، سلامت ،رقابت و امنیت به تکالیف خود عمل نمایند .

وی گفت: حدود ۷۰ روز به انتخابات مانده و با امیدآفرینی و داشتن برنامه مدون و استفاده از همه ظرفیت های مردمی و اعتقادی این نقشه دشمن نیز خنثی خواهد شد .

بر اساس این گزارش در این جلسه جابر کریمی فرماندار سابق ملارد ضمن طلب حلالیت و تشکر از همراهی همه مسئولان و نیروهای انقلابی در اجرا و پیشبرد اهداف دولت مردمی به تشریح برخی اقدامات و عملکرد خود در مدت دوسال تصدی این پست پرداخت .

امین اسدی سرپرست جدید فرمانداری ملارد هم بعد از دریافت حکم انتصاب خود در سخنانی گفت : از ملارد شناخت کافی داشته و با اتکا به خداوند و تفکر بسیجی و جهادی و همچنین استفاده از ظرفیت های مردمی این شهرستان به ویژه نخبگان ، بسیجیان ، دانشگاهیان و فرهنگیان برای خدمت به مردم پا در این عرصه گذاشته ام .

وی تاکید کرد :بهترین تبلیغ برای نظام و مبارزه با دشمن خدمت به مردم است و اوج احترام و تکریم و مهربانی با مردم مدنظر خواهد بود .

اسدی مهم ترین ظرفیت ملارد را نیروی انسانی آن عنوان کرد و گفت با اعتقاد به کار تیمی و شورایی ، کارها و اقدامات خوبی که انجام شده را دنبال و ادامه خواهیم داد .

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *