امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

حمله خرابکاری سامانه سوخت نقاط ضعف ما را تقویت می‌کند

پردیس - ابتکارآنلاین: حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس با دعوت نمازگزاران به تقوی اظهار داشت: حمله سایبری دشمن ایجاد بحران و شوک به جامعه بود اما برخلاف تصورات و رسوایی دشمنان این اقدام ناپسند موجب هوشیاری مردم و مسئولان شد.
کد خبر: 15892
زمان انتشار: ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ بعد از ظهر -
44 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – امام جمعه شهرستان پردیس افزود: دشمنان در کنار رسانه‌های معاند برای این مشکل همانند خرابکاران در حملات تروریستی همبازی شدند تا دوباره با التهاب آفرینی و منفی‌بافی بازی جدیدی را شروع کنند.

وی تصریح کرد: ما باید از نقشه شوم دشمنان درس عبرت بگیریم اما آیا در طول دو سال گذشته با دو حمله به سامانه سوخت کشورمان مسئولان نقاط ضعف را تقویت کردند و چرا ایمن سازی به صورت کامل انجام نشده است.

حجت‌الاسلام حسینی یادآور شد: امروز حملات سایبری و حک در دنیا از حوادث بی‌شمار است و ما باید با به‌کارگیری فناوری‌های جدید از این آسیب‌ها پیشگیری کنیم تا دشمن هم‌چنان ناکام بماند.

امام جمعه پردیس در پایان خاطرنشان کرد: رسانه‌های نقابدار داخلی از خرابکاری‌های موساد و موسوم به گنجشک درنده ذوق زده و خرسند شدند اما بدانند که از چهره‌های منفور در میان مردم هستند و به زود با رصد و پایش این نقابداران متلاشی خواهند شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *