امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خاموشی سازمانهای حقوق بشر برای غزه

دهدشت - ابتکارآنلاین: امام جمعه دهدشت گفت: قاعده جنگ نسل کشی، طفل کشی، زن کشی و بستن آب و راه نیست و آنهایی که ادعای مبارزه برای حقوق زنان دارند، ببینید که در غزه چه می گذرد.
کد خبر: 15895
زمان انتشار: ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰ بعد از ظهر -
35 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دهدشت افزود: ۲۰ هزار شهید را در غزه به شهادت رساندند ولی صدای هیچ سازمان بین‌المللی و حقوق بشری بلند نشد.

وی با بیان اینکه روزانه میلیاردها دلار هزینه می‌کنند برای اینکه یک باریکه کوچک ۳۶۵ کیلومتری را از بین ببرند، گفت: اینها موفق نشدند و نخواهند شد چرا که جبهه مقاومت هشیار است.

وحدانی فر تصریح کرد: این روزها همچنان نگاه دنیا به مردم مظلوم غزه است و همچنان رژیم غاصب صهیونیستی با حملات متعدد با ادوات نظامی آمریکایی و اروپایی بر سر این مسلمانان مظلوم و بی دفاع گلوله می‌ریزد.

وی افزود: علی‌رغم بیداری جهانی که مسئله غزه ایجاد کرد دولت‌های منطقه و دنیا اجازه اظهار نظر مردم را نمی‌دهند.

وحدانی فر در بخش دیگری از خطبه‌ها با بیان اینکه مردم برای آینده کشور به افراد رأی ندهند بلکه به برنامه‌ها رأی دهند، گفت: مشارکت بالا، رقابت، سلامت و امنیت به عنوان چهار راهبرد مهم است که باید مورد توجه همه باشد.

وی افزود: اگر استان ما محروم است، ماحصل تصمیم گیری های گاهاً نادرست در انتخابات است و باید مراقب باشیم که انتخابات حق‌الناس است و نماینده مجلس رأی که می‌دهد برای همه ملت ایران رأی می‌دهد.

وحدانی فر تصریح کرد: یکی از مبارک‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی شکوفایی نهضت سواد آموزی و جریان سازی تعلیم خواندن و نوشتن برای عموم مردم ایران اسلامی بود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *