امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی در پردیس

پردیس – ابتکارآنلاین: نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی با همکاری انجمن تجسمی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس برگزار شد.
کد خبر: 15917
زمان انتشار: ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱ بعد از ظهر -
19 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس، با همکاری انجمن تجسمی و گروهی از هنرجویان رشته تجسمی نمایشگاهی را به مناسبت فرا رسیدن یلدا در محل نگارخانه آوا برگزار نمود.

این مراسم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس و با همکاری انجمن تجسمی، شهرداری پردیس و گروهی از هنرجویان رشته تجسمی در محل نگارخانه آوار برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از هنرمندان و فرهیختگان رشته تجسمی حضور داشتند، علی بیات کارشناس امور هنری و سینمایی ضمن تشکر از زحمات سرکار خانم شیما جواهر و هنرمندانی که در برپایی این نمایشگاه شرکت نمودند ابراز داشت: هنر زیباترین هدیه خداوند به تمام انسان هاست اما هنرمند با مشاهده جزییات خلقت و با الهام گرفتن از خالق خود، ماحصل آموخته هایش از جهان پیرامون را به شکلی جدید خلق نموده و با هم نوعانش به اشتراک می گذارد.

وی در ادامه گفت: امید است با حمایت و همراهی نهادها و دستگاه های مسئول با هنرمندان این شهرستان، با برپایی رویدادهای هنری همیشه شاهد تولید چنین آثار فاخر و ماندگاری باشیم تا ارتباط هنرمندان و مخاطبان به طور دائم و بی وقفه استمرار یابد.

این نمایشگاه شامل ۴۵ اثر با تکنیک سیاه قلم توسط خانم شیما جواهر و ۲۵ نفر از هنرجویان ایشان در نگارخانه آوا شهرستان پردیس در بازه زمانی ۲۹ آذر لغایت ۶دی ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در حال برگزاری است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *