امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح نمایشگاه آثار خوشنویسی، نگارگری و نقاشیخط در فرهنگسرای استاد شهریار

شهریار – ابتکارآنلاین: آثار 22 هنرمند حوزه تجسمی شهریار در نگارخانه کمال الملک در معرض دید هنردوستان قرار گرفت .
کد خبر: 15952
زمان انتشار: ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵ بعد از ظهر -
19 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – آئین افتتاح نمایشگاه گروهی آثار خوشنویسی، نگارگری و نقاشیخط هنرمندان با حضور مهدی بابایی سرپرست اداره، احمد نوری آشتیانی رئیس اداره امور اجتماعی فرمانداری و مهدی کرم بیگی مدیر فرهنگسرا در نگارخانه کمال الملک فرهنگسرای استاد شهریار برگزار شد.

در این نمایشگاه ۴۵ اثر شامل خوشنویسی، نگارگری و نقاشیخط به مدت چهار روز به نمایش گذاشته شد.

مهدی بابایی سرپرست اداره در آئین افتتاح نمایشگاه بیان داشت: برگزاری این گونه نمایشگاه ها فرصت مغتنمی است تا هنرمندان این عرصه، هنر فاخر خوشنویسی را که از قدمت تاریخی برخوردار است به نمایش در آورده تا موجبات  ایجاد انگیزه در هنرجویان و اعتلای این هنر فراهم آید.

در این نمایشگاه در بخش نقاشیخط، آثار اکرم وکیلی، مهین رحمتی، افسانه توکلی، ستاره آقایی،  فاطمه لطفی، الهام افتخاری و معصومه عالمی فر و در رشته نگارگری آثار سمیه چمنی شاد، حمیده ملا اسماعیلی، فاطمه ممبنی، افسانه رحیمی، آذر قربانیان و نفیسه نفر و در گروه خوشنویسی آثار محمدابراهیم خیریه، شهباز عبادی، محمد قبادی، بیژن معصومی، محمد اعتمادی، جهانگیر سرمدی، عادلانه مومنی، حسین پهلوان پور، مجید حسینی عباس گلنار پور و اعظم رهگذر در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

علاقه مندان و دوستداران هنر خوشنویسی می توانند جهت بازدید از این آثار از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۵ الی ۱۸ به فرهنگسرای استاد شهریار مراجعه کنند

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *