امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
سردار محمدیان:

اقدامات تروریستی خدشه‌ای به امنیت مرزهای کشور وارد نمی‌کند

ری - ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مراسم بزرگداشت شهدای تروریستی حمله تروریستی راسک گفت: اقدامات تروریستی به مانند حمله اخیر و شهادت جمعی از مرزبانان شجاع در شهرستان راسک، هیچ گونه خدشه‌ای به پاسداری از مرزهای کشور وارد نمی‌کند.
کد خبر: 15964
زمان انتشار: ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰ بعد از ظهر -
46 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – این مراسم باشکوه یکشنبه عصر در آستان مقدس شیخ صدوق با حضور خانواده شهدا ، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر تولیت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی، مهدی باب الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ و دیگر مقامات مسوول برگزار شد.

سردار عباسعلی محمدیان با اشاره به عمل ناجوانمردانه منافقین علیه محافظان امنیت این آب و خاک اظهار داشت: دشمن هنوز مردم مقاوم و مجاهد ایران را نشناخته و اینگونه اقدامات زشت و ناجوانمردانه نمی تواند پایداری و استقامت آنها را کم کند.

وی افزود: با هدایت مقام معظم رهبری و عمل به فرمایشات معظم له توسط ملت شریف ایران اسلامی ، دشمنان بدانند برای رسیدن به اهداف شوم خود روز به روز مایوس تر خواهند شد.

سردار محمدیان بیان کرد: هر شهیدی که تقدیم به انقلاب می شود روحیه همکاران و مجاهدان ما برای کار انقلابی بیشتر می شود و انگیزه آنها برای شهادت در راه خدا و میهن اسلامی و و رضایت حضرت ولیعصر عج بیشتر می کند.

وی گفت: دشمنان اسلام از حمایت جمهوری اسلامی در غزه عصبانی هستند و چون کاری از دستشان بر نمی آید مذبوحانه سراغ حمله به مرزبانان کشورمان در شهرستان راسک می‌روند تا دل مردم را خون کنند ولی مردم ایران محکم ایستاده اند و نه تنها مقاومت می کنند حتی به دیگر کشورهای اسلامی نیز امیدواری و رجا می دهند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: ناجا به عنوان بخشی از نیروهای مسلح کشورمان طبق قانون ، ایجاد امنیت، حفظ و پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای کشور را از دورترین نقاط صفر مرزی تا نقاط مختلف شهری و روستایی برعهده دارد و تاکنون موفق شده با پشت سرگذاشتن همه فراز و نشیب های دشوار، آرامش، اقتدار، آسایش و از همه مهمتر امنیتی پایدار را به مردم هدیه کند.

وی گفت: نیروهای ناجا چشمان بیداری هستند که شبانه روز از نماد حاکمیت ملی این کشور یعنی سرزمین پهناور ایران مراقبت و محافظت می‌کنند تا ایرانیان بتوانند معنای واقعی امنیت را دریابند.

نیمه شب پنجشنبه – ۲۳ آذرماه – در پی حمله گروهک تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان، ۱۱ نفر از نیروهای فراجا به شهادت و در مقابل تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند؛ یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است. امروز شنبه در سیستان و بلوچستان عزای عمومی اعلام شده است.

اسامی شهدای حادثه روز گذشته که از استان‌های سیستان و بلوچستان، گیلان، قزوین، بوشهر و خراسان رضوی، مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پویا شیخ، ابوالفضل شریاری، محمدحسن براهویی، علیرضا اکبر مزار، علی دشت‌پوری، حسن بابانیا، احمد خمری، مجید فیروزنیا، حمید رضایی امین شهدای حمله تروریستی به راسک هستند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *