امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگاه های اجرایی‌ ورامین قاطع با ساخت و ساز غیرمجاز برخورد کنند

ورامین - ابتکارآنلاین: فرماندار ویژه ورامین از برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: 15965
زمان انتشار: ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹ بعد از ظهر -
17 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مجید درویشی عصر یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ساخت و ساز غیر مجاز ورامین که با حضور علیرضا شمس دادستان، سرهنگ بیرانوند فرمانده انتظامی، سید محمد زاهدی بخشدار مرکزی، امیرمحمدی معاونت امور فنی و عمرانی، حسن فیروزی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه و دیگر رؤسای ادارات و نهادها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: با مصوبه هیأت وزیران از لکه صنعتی خیرآباد، ۲۲۷ هکتار به شهرک صنعتی غیر دولتی تبدیل شد.

وی افزود: لازمه این مصوبه ۱۴ بند اجرایی بود که باید با انجام آن که شامل تشکیل هیأت مدیره، استقرار شرکت شهرک‌های صنعتی، پرداخت دیون دولتی و تغییر کاربری، به وجود آمدن زیر ساخت‌ها این لکه صنعتی به شهرک صنعتی غیر دولتی تبدیل می‌شود.

معاون استاندار تهران بیان کرد: بعضی از سود جویان از جهل بعضی از افراد سو استفاده می‌کنند و اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز در این شهرک کرده اند.

درویشی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی با تمام قدرت و قاطع با ساخت و ساز غیر مجاز به ویژه خارج از محدوده ۲۲۷ هکتار شهرک صنعتی برخورد و با هماهنگی با دستگاه قضائی تخریب شود.

فرماندار ویژه ورامین اظهار کرد: ایجاد ملک‌های تجاری جدید در محدوده شهرک صنعتی خیرآباد ممنوع می‌باشد و صاحبان کارخانه‌ها از این کار جلوگیری کنند و همچنین با مشاورین املاک غیر مجاز مستقر در این منطقه برخورد قاطع شود.

معاون استاندار تهران در پایان بیان کرد: طبق مصوبه هیأت وزیران هیأت مدیره شهرک صنعتی غیر دولتی خیرآباد تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۳ مهلت دارند که ۱۴ بند این مصوبه را اجرا کنند و در صورت عدم اجرا این مصوبه لغو می‌شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *