امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید سرزده سرپرست فرمانداری پاکدشت از شهرداری شریف آباد

پاکدشت - ابتکارآنلاین: سرپرست فرمانداری پاکدشت گفت:شهروندان سرمايه هاي اجتماعي شهر هستند و انتظار این است که با ارائه خدمات مطلوب و به هنگام ،گامي مهم در راستاي رفع دغدغه هاي آنها برداشته شود.
کد خبر: 16023
زمان انتشار: ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ بعد از ظهر -
32 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – برنامه بازدید سرزده فاضل کارخانه سرپرست فرمانداری پاکدشت از شهرداری شریف آباد برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاکدشت طی بازدید سرزده از نحوه عملکرد مدیران و پرسنل شهرداری شریف آباد در زمینه نظم اداری، مشکلات و کم و کاستی ها، برخورد با مراجعین و میزان رضایتمندی ارباب رجوع اطلاع پیدا کرده و تکریم حقوق ارباب رجوع را اولویت اول همه ادارات جهت بهبود خدمات رسانی به مردم شهرستان عنوان کرد.

سرپرست فرمانداری پاکدشت در حاشیه این بازدید گفت : شهرداری ها در اولویت نظارت هستند، چرا که تمام خدمات شهرداری ارتباط مستقیم با تمام شهروندان دارد و کوچک‌ترین کم‌کاری در ارائه خدمات می‌تواند ،نارضایتی شهروندان را به همراه داشته باشد.

فاضل کارخانه با اشاره به اینکه حقوق شهروندان و تکریم ارباب رجوع باید اولویت کاری همه دستگاه های اجرایی و اداری باشد عنوان کرد: شهروندان سرمایه های اجتماعی شهر هستند و انتظار این است که با ارائه خدمات مطلوب و بهنگام گامی مهم در راستای رفع دغدغه های آنها برداشته شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *