امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

محرومیت‌زدایی از اولویت‌های سپاه سیدالشهدا(ع) در دوره جدید است

ری - ابتکارآنلاین: سردار فرمانده جدید سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: جذب حداکثری، افزایش جامعه فعال بسیجیان و محرومیت‌زدایی اولویت کاری این فرماندهی در این دوره است.
کد خبر: 16027
زمان انتشار: ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵ بعد از ظهر -
24 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سردار قربان‌محمد ولی‌زاده روز سه شنبه در حاشیه آئین معارفه فرمانده جدید سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) جمع زیادی از شهدای استان تهران در دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

وی با اشاره به اولویت‌های کاری ترسیم شده در سپاه استان تهران، خاطرنشان کرد: ۲ اولویت مهم کاری برای خود تعریف کرده‌ایم، نخست جذب حداکثری نیروهای بسیج و هرچه گسترده کردن جامعه فعال بسیجیان در استان تهران و اولویت دیگر نیز تداوم فعالیت در حوزه خدمت‌رسانی و کمک‌های مومنانه در شهرستان‌های استان تهران است.

فرمانده جدید سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با تاکید بر اینکه ظرفیت عظیم بسیج در همه عرصه‌ و صحنه‌ها به ایفای نقش پرداخته و آن را تکلیف و وظیفه خود می‌داند، افزود: سپاه پاسداران با بهره‌گیری از ظرفیت عظیم بسیج علاوه بر انجام وظایف محوله، در کمک‌رسانی و محرومیت‌زدایی همواره پیشرو و پیش‌قدم بوده و به ادای تکلیف می‌پردازد.

سردار ولی‌زاده، اجرای رزمایش کمک مومنانه، ساخت مسکن محرومان، پیشرانی در موارد وقوع بحران مانند زلزله و سیل، فعالیت در حوزه جهاد علمی با وجود پایگاه‌های علمی متعددی که در شهرستان‌های استان فعال شده است، را بخشی از اهداف و برنامه‌های کاری سپاه استان تهران برشمرد.

وی با مؤثر خواندن فعالیت‌های بسیج جامعه زنان در موضوعات فرهنگی و اجتماعی مانند عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی، یادآور شد: همچنین با فعالیت کانون‌های فرهنگی بسیار فعال در سطح شهرستان‌های استان، در حوزه موضوعات اجتماعی مانند حاشیه‌نشینی، محله های کرامت و احصاء مشکلات و معضلات محلات و تلاش برای رفع آنها نقش فعال و اثرگذاری داریم.

این مسئول با اشاره به حضور اتباع در شهرستان‌های استان تهران و کمک به رفع مشکلات خانواده‌های شهدای تیپ فاطمیون، از ایجاد بسیج اتباع و امت واحده خبر داد.

این آیین که با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه برگزار شد از خدمات سردار احمد ذوالقدر فرمانده پیشین قدردانی و سردار قربان محمد ولی زاده با حکم فرمانده کل سپاه پاسدران به عنوان فرمانده جدید سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران معرفی شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *