امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کارگاه غیرمجاز روغن‌گیری در شهرستان ملارد پلمب شد

ملارد - ابتکارآنلاین: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد اعلام کرد: یک کارگاه غیرمجاز تولید و پخش روغن کلزار در شهرک صنعتی صفادشت این شهرستان شناسائی و پلمب شد.
کد خبر: 16026
زمان انتشار: ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰ بعد از ظهر -
20 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سعید واشانی روز سه شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: در راستای پیگیری شکایت های مردمی از توزیع روغن غیر مجاز کلزا، کارشناسان بهداشت محیط این شبکه با حکم قضایی به همراه نمایندگان اداره صمت و ماموران پلیس آگاهی، این کارگاه غیرمجاز تولید و پخش روغن کلزا را شناسائی و پس از بازدید و بررسی، بیش از ۲ هزار لیتر روغن کلزا و ۱۵۰ کیلوگرم دانه کلزا را که به صورت غیربهداشتی و غیراستاندار نگهداری و بسته بندی می شد، کشف کردند.

وی افزود: درحال حاضر این مکان پلمب و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شده است.

واشانی خاطرنشان کرد: همچنین معرفی ۱۹ واحد صنفی متخلف بهداشتی به مراجع قضایی، صدور اخطاریه بهداشتی برای ۷۴ واحد متخلف براساس بیش از۶۹۰ مورد بازدید و سرکشی که از سوی بازرسان این شبکه در ماه گذشته انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد یادآور شد: در این بازدیدها بیش از یکهزار و ۹۵۳ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شد.

شهرستان ملارد با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *