امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری نشست هم اندیشی مسئولان شهرستان بهارستان با هنرمندان

بهارستان – ابتکارآنلاین: نشست هم اندیشی عبدالله نوحی فرماندار بهارستان با هنرمندان در سالن جلسات پیامبر اعظم(ص) فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: 16050
زمان انتشار: ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷ بعد از ظهر -
23 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – این نشست با حضور عبدالله نوحی فرماندار، روح الله شریفی سرپرست معاونت سیاسی، رضا داداشی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، مجتبی جوادی رئیس حوزه هنری و هنرمندان در سالن جلسات پیامبر اعظم(ص) فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه هنرمندان به بیان دیدگاه ها، راهکارها و مشکلات خود پرداختند و رضا داداشی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان ضمن قدردانی از فعالیت های هنری انجام شده، آمادگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت همکاری لازم با هنرمندان اعلام داشت.

در ادامه عبدالله نوحی فرماندار بهارستان ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی و شهادت حاج قاسم سلیمانی به ویژگی ها و شرایط منحصر به فرد شهرستان اشاره کرد و گفت: بهارستان شهرستان نوپایی است با وجود نقاط قوت فراوان در حوزه های مختلف، در برخی زمینه ها و زیرساخت ها دارای مشکلاتی است که با اهتمام و تلاش شبانه روزی نسبت به رفع آنها اقدام شده است. یکی از نقاط قوت شهرستان، نیروی انسانی خلاق و مبتکر آن است که باید این ظرفیت ها به نحو احسن مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با تأکید بر اهمیت فرهنگ و لزوم توجه به اهالی فرهنگ و هنر گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، فرهنگ به مثابه هواست که دوام زندگی ما به آن بستگی دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: هنرمندان می توانند با اقدامات خلاقانه به امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه کمک شایانی کنند

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *