امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش روسای کمیته های انتخابات در شهرستان ملارد

ملارد - ابتکارآنلاین: معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری و رئیس ستاد انتخابات شهرستان ملارد گفت : بعد از تشکیل کمیته های زیرمجموعه این ستاد ،موضوع آموزش و به روز رسانی اطلاعات اعضا در دستور کار قرار گرفت و نکات و موارد آموزشی لازم برای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی به شرکت کنندگان آموزش داده شد .
کد خبر: 16086
زمان انتشار: ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷ بعد از ظهر -
19 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سهیل غلامی افزود : این دوره آموزشی به همت کمیته آموزش ستاد انتخابات شهرستان و با هدف ارتقای سطح دانش و آگاهی روسای کمیته انتخابات با محوریت برگزاری انتخاباتی سالم با رعایت اصل بی طرفی و امانت داری و فراهم نمودن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات برگزارشد.

به گفته رئیس ستاد انتخابات ملارد در این دوره آموزشی نیم روزی مهم ترین مصادیق تخلفات انتخاباتی در هرکدام از مراحل قبل ،حین و بعد از روز انتخابات که از سوی برگزارکنندگان و مجریان ، نامزدها و طرفداران آنها می تواند سربزند تشریح و جرائم تعریف شده در قانون بابت آنها بیان گردید .

غلامی تصریح کرد: این آموزش ها به صورت تخصصی تر برای هرکدام از کمیته ها ارائه می شود و فضای مجازی و تخلفات ممکن در این فضا که امروزه از همه گیری و زمینه های متعددی برخوردار است با دقت و وسواس ویژه ای به آن پرداخته می شود .

گفتنی است، حسین شاه علی، معاون دادستان عمومی و انقلاب و حجت الاسلام رسول آرام رئیس هیات نظارت شهرستان از مدعوین ویژه این نشست بودند که هر کدام به صورت جداگانه پیرامون روند اجرای انتخابات ، نحوه رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی، نحوه پیشگیری از وقوع تخلف انتخاباتی نکاتی را به حاضرین متذکر شدند .

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اسفند ماه جاری برگزار می شود .

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *