امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور شهید گمنام یادواره شهدای پردیس را معطر کرد

پردیس - ابتکارآنلاین: مراسم یادواره شهدا با حضور پرشور شهروندان ، روستاییان ، مسوولان شهری و شهرستانی در مسجد امام حسین(ع) روستای کرشت برگزار و با حضور شهید گمنام معطر شد.
کد خبر: 16075
زمان انتشار: ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷ بعد از ظهر -
20 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – این مراسم همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) مادر چهار شهید قیام کربلا برگزار شد.

سخنرانی حجت الاسلام محمد تقی واسعی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس آغاز گر مراسم بود و در ادامه روایتگران هشت سال دفاع مقدس گوشه‌ای از ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان را برای حاضران بیان کردند.

این آیین به حضور شهید گمنام ۲۷ ساله‌ که در دوران هشت سال دفاع در تک دشمن و منطقه عملیاتی زبیدات طعم شیرین شهادت را چشیده بود مزین بود.

در این مراسم گروه هنری و تواشیح مسجد حضرت اباالفضل (ع) شهر بومهن به اجرای ۲ قطعه از سروده‌های حماسی در وصف سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدا را اجرا کرده و در پایان از خانواده معظم شهدای بخش مرکزی پردیس با اهدای لوح تقدیر شد.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس در این مراسم اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال آینده کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان تهران را در برنامه داریم در سطح شهرستان پردیس یادواره‌های شهدا را در ادارات، مدارس و مساجد برگزار می کنیم.

سرهنگ ابراهیم گرمابدری با بیان اینکه برنامه‌های متعدد فرهنگی در سطح مساجد و پایگاه‌های مقاومت شهرستان پردیس برگزار می شود، گفت: در مسجد امام حسین(ع) روستای کرشت یادواره شهدای روستاهای بخش مرکزی شهرستان پردیس برگزار شد که روستاییان و شهروندان پردیسی استقبال بسیار خوبی از این یادواره داشتند.

وی با اشاره به میزبانی شهید گمنام و خوشنام ۲۷ ساله هشت سال دفاع مقدس؛ خاطرنشان کرد: شهید والا مقام فضای این منطقه را با حضور خود عطراگین کرده است.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس ادامه داد: امشب توفیق شد یادواره شهدای بخش مرکزی پردیس با حضور این شهید بزرگوار برگزار شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *