امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رفع تصرف زمین خواری۱۵۰ هزار میلیارد ریالی در اندیشه شهریار

شهریار- ابتکارآنلاین:  فرمانده انتظامی غرب استان تهران از رفع تصرف ۱۰۵ هکتار زمین به ارزش ۱۵۰هزار میلیارد ریال در فاز۲ اندیشه شهریار خبر داد.
کد خبر: 16080
زمان انتشار: ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ بعد از ظهر -
16 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سردار کیومرث عزیزی با اشاره به جزئیات این خبر گفت: برابر اخبار و اطلاعات واصله از منابع مورد وثوق مبنی بر اینکه یک قطعه زمین شهری به مساحت ۱۰۵ هکتار و به ارزش تقریبی۱۵۰هزار میلیارد ریال در فاز ۲ شهر اندیشه بین شهرستان ملارد و شهرک جعفریه شهریار توسط فردی سودجو تصرف شده و پس از قطعه بندی و تصاحب ملک، آن را به فروش رسانده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی و پلیسی از مجاوران و همسایگان و معتمدان محلی و اخذ استعلامات لازم از ادارات ذیربط مشخص شد ملک مذکور متعلق به فرد دیگری بوده که متهم با جعل اسناد و مدارک مالکیتی و همکاری ۴ نفر همدست، ۱۰۵ هکتار زمین به ارزش ۱۵۰هزار میلیارد ریال را پس از اخذ سند، قطعه بندی کرده و به فروش رسانده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با اقدامات فنی و پلیسی، مالک اصلی زمین مورد شناسایی قرار گرفت و با همکاری وی و وکیل آنها، تحقیقات انجام و پرونده قضائی تشکیل و در ادامه پس از بررسی های به عمل آمده، متهم به همراه ۴ همدستش در ۳ عملیات جداگانه در شهریار دستگیر شدند.

سردار عزیزی بیان داشت: با پیگیری های صورت گرفته،استعلام از ادارات ذیصلاح و مدارک و مستندات جمع آوری شده، متهمان به بزه انتسابی و زمین خواری اعتراف کردند که جهت رسیدگی و تصمیمات قضائی، به دادسرا معرفی و با صدور قرار وثیقه مناسب روانه زندان شدند.

دستگیری سارق مسلح متواری در شهریار

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق مسلحی که در جریان یک فقره چاقو کشی در بلوار تعاون شهریار یک نفر را مجروح کرده و متواری شده بود، خبر داد.

سردارعزیزی با اشاره به جزئیات این خبر گفت: در نیمه شب ۲۵مرداد ماه سال جاری، یک فقره چاقو کشی در بلوار تعاون شهریار رخ می دهد که در اثر آن یک نفر با ضربات چاقو از نواحی مختلف مصدوم و ضارب از محل متواری می شود که در بررسی های میدانی توسط پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران مشخص شد در تاریخ اعلام شده دو نفر در حالی که تعادل روحی مناسبی نداشتند با یکدیگر درگیر می شوند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته، بازبینی دوربین های مداربسته، اقدامات اطلاعاتی، در نهایت ضارب، فردی ۳۲ ساله و دارای دو فقره سابقه کیفری سرقت منزل و سرقت مسلحانه محکوم به ۲۰ سال حبس در زندان که پس از دریافت مرخصی مرتکب غیبت شده و در زمان غیبت مرتکب درگیری و نزاع منجر به جرح شده بود، مورد شناسائی قرار گرفت و در عملیات ویژه ای در شهریار دستگیر شد.

سردار عزیزی بیان داشت: متهم دستگیر شده پس از دستگیری به صراحت به اعمال مجرمانه خود اعتراف کرد و پس از سیر مراحل قانونی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *