امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

وداع با ملیکا محمدی ستاره  فوتبال زنان ایران در  زادگاهش شیراز

شیراز – ابتکارآنلاین: ملیکا محمدی ستاره فوتبال زنان ایران در میان حزن و اندوه جامعه ورزش و جوانان فارس در مستطیل سبز ورزشگاه حافظیه در زادگاهش شیراز با همبازیانش وداع کرد.
کد خبر: 16099
زمان انتشار: ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵ بعد از ظهر -
24 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – روز پنجشنبه هفتم دیماه در ورزشگاه حافظیه شیراز ورزشکاران، پیشکسوتان فوتبال، همبازیان و علاقه مندان به ورزش آمده بودند تا با این فوتبالیست ملی پوش و با اخلا ق خدا حافظی کنند.

پیکر این بازیکن شیرازی پس از مراسم نماز بر روی دوش مردم در ورزشگاهی که سالها در آن بازی کرده بود گردانده شد تا برای همیشه با مستطیل سبز وداعی تلخ داشته باشد.

در این مراسم باشکوه شرکت کنندگان با مداحی غلامحسین پیروانی پیشکسوت فوتبال به سینه زنی پرداختند و سپس مادر ملیکا محمدی طی سخنانی از خصوصیات اخلاقی و کارنامه ورزشی اش سخنانی ایراد کرد و از همه مردم ایران که در مراسم های مختلف برای دخترش سنگ تمام گذاشته بودند قدردانی کرد.

ملیکا محمدی با اینکه اقامت کشور آمریکا را داشت اما با عشق به وطنش، ایران را ترجیح داد تا برای کشورش افتخار کسب کند هر چند او دیگر در بین همبازیانش نیست تا برای آنها فرصت گلزنی ایجاد کند.

زنده یاد محمدی روز نهم فروردین ماه ۱۳۷۹ در شیراز متولد شد و از همان اوان کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشت برای همین پله های ترقی را به سرعت طی کرد و پس از بازی در تیم های ملی پایه و باشگاهی به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد.

او که در پست هافبک وسط بازی می کرد ۳۸ بازی ملی در کارنامه داشت و ۲ گل ملی هم به ثمر رساندبود.

همچنین ملیکا در تیم خاتون بم در مسابقات لیگ برتر بانوان شرکت داشت و به همراه این تیم قهرمان ایران شد و در رقابت های لیگ باشگاه های آسیا حضور یافت.

محمدی بامداد یکشنبه سوم دیماه ۱۴۰۲ بر اثر واژگونی خودرو جان را به جان آفرین تسلیم کرد، در این حادثه بهناز طاهرخانی و زهرا خواجویی ۲ بازیکن دیگر تیم فوتبال زنان خاتون بم مجروح شدند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *