امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۵۷ سوداگر مرگ در بهارستان دستگیر شدند

بهارستان - ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری ۱۵۷ خرده‌فروش مواد مخدر در نقاط مختلف شهرستان خبر داد و گفت: خرده‌فروشان مواد افیونی دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.
کد خبر: 16092
زمان انتشار: ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹ بعد از ظهر -
63 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرهنگ مجید عسکری نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح برخورد با خرده‌فروشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی پلیس و از مطالبات به‌حق مردم است و پلیس در یک ماه گذشته با شناسایی محل‌ها و پاتوق‌های اقدام به پاک‌سازی منطقه کرد.

وی با اشاره به برخورد قاطعانه با فروشندگان مواد مخدر افزود: مأموران انتظامی با برنامه‌ریزی عملیاتی مناسب موفق شدند ۱۵۷ خرده‌فروش مواد افیونی را دستگیر و تحویل مرجع قضایی داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از همکاری صمیمانه مردم بهارستان قدردانی و تصریح کرد: افرادی که با استفاده از شیوه‌های مختلف اقدام به توزیع مواد مخدر در بهارستان می‌کنند قطعاً روی آسایش نخواهند دید و پلیس قاطعانه با آن‌ها برخورد می‌کند..

عسکری‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های مشکوک به‌ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *