امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پایان یک آدم ربایی در میرجاوه

زاهدان - ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از عملیات ضربتی پلیس در رهایی گروگان از چنگ آدم ربایان کمتر از دو ساعت در شهرستان میرجاوه خبر داد.
کد خبر: 16110
زمان انتشار: ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵ قبل از ظهر -
19 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر – سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر افزود: در پی مراجعه حضوری یکی از شهروندان به کلانتری ۱۱ شهرستان میرجاوه مبنی بر ربایش فردی نه ساله توسط افراد ناشناس، بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و موضوع با حساسیت ویژه ای توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان میرجاوه در دست اقدام قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران انتظامی میرجاوه بلافاصله در محل صحنه جرم حضور یافته و در بررسی‌های اولیه دریافتند سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری، فردی نه ساله را در یکی از میادین شهر ربوده و از محل متواری شده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: با انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی و بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ‌های به دست آمده، مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای رهایی گروگان آغاز و سرانجام موفق شدند هویت متهمان را در یکی از محلات شهرستان میرجاوه شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: مأموران پس از شناسایی مخفیگاه این آدم ربا، بلافاصله محل را در محاصره خود در آورده و در عملیاتی دقیق و حساب شده، موفق شدند در کمتر از دو ساعت فرد ربوده شده را از چنگ آدم ربایان آزاد کنند.

جلیلیان در پایان با اشاره به دستگیری یک نفر عامل اصلی این آدم ربایی با انگیزه اختلافات قبلی، افزود: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد کرده و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *