امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

یک واحد درمانی در تامین اجتماعی دیلم به بهره برداری رسید

بوشهر - ابتکارآنلاین: فرماندار دیلم گفت: یک واحد درمانی و آزمایشگاهی در تامین اجتماعی شهرستان دیلم به بهره برداری رسید.
کد خبر: 16134
زمان انتشار: ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳ بعد از ظهر -
35 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – محمد اسدی در آیین افتتاح پروژه درمانی در دیلم با اشاره به اینکه ارائه خدمات آزمایشگاهی در درمانگاه تامین اجتماعی دیلم میسر شده گفت: بهبود خدمات درمانی به مردم در دستور کار مدیران شهرستان قرار دارد و از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

فرماندار دیلم ضمن قدردانی از مدیر درمان استان بوشهر و مجموعه تامین اجتماعی، این اقدام شایسته را از مطالبات مهم مردم دیلم دانست که باعث توسعه خدمات درمانی و ارائه خدمات آزمایشگاهی خواهد شد.

اسدی افزود: افتتاح واحد نمونه‌گیری آزمایشات در درمانگاه تامین اجتماعی دیلم کاری بسیار ارزنده است که باعث سهولت در امر درمان و نگاه مثبت مردم به این حوزه در شهرستان می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر نیز در خصوص راه‌اندازی خدمات آزمایشگاهی در درمانگاه تامین اجتماعی دیلم گفت: خدمات آزمایشگاهی واحد نمونه‌گیری آزمایشات در این مرکز درمانی راه‌اندازی و دریافت تمام خدمات آزمایشگاهی سرپائی فراهم شده است.

دکتر اسماعیلی عنوان کرد: با توجه به اینکه ارائه خدمات درمانی تامین اجتماعی در شهر دیلم در مکانی استیجاری صورت می‌گیرد و امکان راه‌اندازی واحد آزمایشگاه در این مکان میسر نیست تدابیری اندیشیده شد تا زمان آماده‌سازی و بهره‌برداری از درمانگاه در حال احداث، مراجعین از خدمات آزمایشگاهی در مکان فعلی بهره‌مند شوند.

وی گفت: نمونه گیری‌های انجام شده در این مرکز درمانی به منظور بررسی و اعلام نتیجه به درمانگاه تامین اجتماعی شهید مطهری ارسال می‌شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *