امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

شعبه ویژه برای تخلفات انتخاباتی پیش‌بینی شده‌است

پردیس - ابتکارآنلاین: فرماندار شهرستان پردیس گفت: راه اندازی شعبه ویژه تخلفات انتخاباتی در راستای صیانت از سلامت و امنیت انتخابات در دستور کار قرار گرفته و با هماهنگی دستگاها قضایی شعبه وِیژه برای این منظور پیش‌بینی شده‌است.
کد خبر: 16151
زمان انتشار: ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱ بعد از ظهر -
24 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محسن قضاتلو روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جرم انگاری‌هایی برای تخلفات انتخاباتی انجام و در راستای هماهنگی هیات اجرایی با دستگاه قضایی و شورای تامین برای راه اندازی شعبه ویژه این تخلفات اقدام شده است.

وی افزود: افزایش تعداد و جانمایی مناسب شعب، تامین زیرساخت‌ها و امکانات روبنایی مورد نیاز هر شعبه، دقت نظر در انتخاب اعضای شعب برای روز اخذ رای و ارائه آموزش‌های کامل به این افراد، راه‌اندازی شعب سیار در نقاط مختلف انجام می شود.

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به سایر اقدامات و هماهنگی های انجام شده برای انتخابات خاطرنشان کرد: هماهنگی کامل با نیروی انتظامی، نظامی و امنیتی برای تامین امنیت انتخابات و فعالیت هیات بازرسی انتخابات از هم اکنون را اقداماتی دانست که در شهرستان برای تحقق این راهبردها انجام گرفته یا در دست اقدام است.

قضاتلو ادامه داد: با هدف هم اندیشی برای تحقق چهار راهبرد مد نظر مقام معظم رهبری در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تاکنون جلسات هماهنگی متعددی با اعضای ستاد برگزار شده است.

وی افزود: در این جلسات روسای کمیته ها گزارشات اقدامات انجام گرفته، برنامه‌های آتی و پیشنهادات خود ارائه می کنند و بخشداران نیز اقدامات، برنامه‌ها و مشکلات ستادهای انتخابات بخش را اعلام می کنند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم کرمان و خوزستان که انتخابات یازدهم اسفند را بسیار مهم دانستند گفت: مقام معظم رهبری در ابتدای سال ۴ راهبرد مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را برای انتخابات مطرح کردند که در بیانات اخیر نیز مورد تاکید ایشان قرار گرفته است.

قضاتلو با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای خدمت رسانی به شهروندان، بیان کرد: اقدامات تاثیر گذار و امید بخشی طی مدت گذشته از دولت سیزدهم انجام شده و در حال انجام است که بازگویی و انعکاس آن برای مردم به ویژه در فضای مجازی برای افزایش مشارکت موثر در انتخابات موثر است.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفردر شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *