امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام سرگرد خیراندیش فرمانده سپاه شهرستان پیشوا به مناسبت فرا رسیدن دهه بصیرت و یوم الله ۹ دی

بسم الله الرحمن الرحیم 9 دی ماه ۸۸ تجلی حماسه عاشورایی و میثاق معنا دار امت با مقام عظمای ولایت و نقطه سرنوشت ساز تقابل نظام سلطه و جبهه استکبار با اسلام، انقلاب و ولایت فقیه بود.
کد خبر: 16148
زمان انتشار: ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ بعد از ظهر -
33 بازدید

بدون شک حماسه نهم دی ماه ۱۳۸۸ یکی از مناسبت های بزرگ و به یادماندنی و نماد تجلی بصیرت و رجوع به اهداف الهی و بنیادین انقلاب می باشد.

پیام ۹ دی به استکبار جهانی این بود که مردم ایران، دلداده انقلاب و ولی امر خود هستند و به بیگانگان اجازه دخالت در امور داخلی ایران اسلامی را نمی دهند. بصیرت فزاینده مردم در ۹ دی، روزی تاریخی را برای انقلاب اسلامی رقم زد که تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود

اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی و تقدیر و تشکر از ملت شریف و مومن ایران اسلامی مخصوصا مردم ولایی و انقلابی شهرستان مقدس پیشوا به خاطر مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیر ایشان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می‌کنیم و اعلام می‌دارم تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های نظام و انقلاب به کار خواهیم بست و در راه تحقق این اهداف از کمترین داشته خود که جان ناقابلمان است دریغ نخواهیم کرد.

سرگرد پاسدار ابوالفضل خیراندیش – فرمانده سپاه شهرستان مقدس پیشوا

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *