امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۷ هکتار زمین دولتی حریم شهر صفادشت ملارد برای نهضت ملی مسکن الحاق شد

ملارد - ابتکارآنلاین: معاون شهرسازی و معماری مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از الحاق بیش از ۱۷ هکتار از پلاک ۱۶۴ اصلی واقع در حریم شهر صفا دشت (حومه ملارد) جهت اجرای قانون جهش تولید مسکن (طرح نهضت ملی مسکن) خبر داد.
کد خبر: 16154
زمان انتشار: ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ بعد از ظهر -
15 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مجتبی شهبازی گفت: در پانزدهمین جلسه کار گروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست که با حضور استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و سایر اعضاء دستگاههای کارگروه مذکور برگزار شد، با تصویب الحاق ۱۷ هکتار از پلاک ۱۶۴ اصلی در حریم صفا دشت جهت اجرای طرحهای نهضت ملی مسکن موافقت شد.

این مسئول اظهار داشت: همچنین در این جلسه طرح هادی روستای هفت دستگاه نسوز از توابع شهرستان ری و طرح جامع شهر وحیدیه شهریار نیز مصوب شد.

وی همچنین از بررسی موارد مربوط به محدوده شهر چهاردانگه و تصویب موارد خارج از حریم ارسالی توسط فرمانداریهای شمیرانات و اسلامشهر در جلسه پانزدهم سال جاری کارگروه خبر داد.

شهبازی یادآور شد: موارد مربوط به حریم شهرهای باغستان، رباط کریم، شهریار، وحیدیه، صفادشت، ملارد، صبا شهر، شریف آباد، فردوسیه و چهاردانگه نیز مطرح و با اکثر طرح‌ها موافقت شد.

طرح “نهضت ملی مسکن” یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم است که بر مبنای اجرای قانون “جهش تولید مسکن” مصوب مجلس شورای اسلامی از همان آغاز به کار دولت اجرا شد و مهمترین تحول آن نسبت به طرح‌های قبلی از جمله مسکن ملی و مسکن مهر در تغییر الگوی ساخت و تعداد است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *